Šveicarijos įmonės "Mammut" istorija prasidėjo 1862 m., kai Kasparas Tanneris pradėjo gaminti įvairios paskirties virves, tačiau pirmasis "Mammut" logotipas ir pavadinimas (susijęs su virve) atsirado 1943 m. Šiandien gaminius su juodu mamutu (jėgos ir ištvermės simboliu) raudoname fone renkasi profesionalūs alpinistai, alpinizmo entuziastai, slidininkai, taip pat mėgstantys pramogauti kalnuose.
Nors "Mammut" pradėjo nuo alpinistinių virvių (1964 m. Tarptautinė alpinizmo asociacijų federacija UIAA sertifikavo vieną dinaminę virvę), vėlesniais veiklos metais produkcija išsiplėtė: lavinų detektoriai (kultinis "Barryvox"), žygių striukės, trekingo marškinėliai, turistinės pūkinės striukės, kelnės su "Gore-Tex®" membrana ir softshell kelnės, alpinizmo kolekcija, kurią sudaro drabužiai, alpinistinės karabinai ir diržai, kuprinės (įskaitant lavinų kuprines) iki miesto drabužių kolekcijos "Mammut Delta X" serijos. Šveicarijos lauko rinkos milžinė taip pat siūlo trekingo batus su "Vibram®" padais, miegmaišius, šalmus ir alpinizmo įrangą.
"Mammut" daug dėmesio skiria saugiems gamybos procesams, antriniam perdirbimui ir aplinkai nekenksmingoms medžiagoms, darbuotojų apsaugai (Fair Wear Foundation narė) ir tvarumui.
Patikimumas, aukštos kokybės apdirbimas ir patikrintos medžiagos, novatoriškos technologijos ir pritaikymas konkrečioms lauko sąlygoms - štai kas pelnė "Mammut" pripažinimą ir ištikimus vartotojus.