„Rossignol“: prekės ženklo istorija nuo 1907 m.
„Rossignol“ yra turtingą istoriją turintis prancūzų prekės ženklas, įkurtas 1907 m. Jo įkūrėjas buvo Abelis Rossignol, žiemos sporto entuziastas ir slidinėjimo pradininkas. Nors iš pradžių įmonė gamino tekstilės gaminius, aistra slidinėjimui paskatino ją kurti slides, kurios tapo pagrindine jos veiklos sritimi.
Jau pirmaisiais veiklos metais prekės ženklas sukūrė naujoviškus medinių slidžių modelius, kurie išsiskyrė kokybe ir precizišku atlikimu. 1937 m. slidininkas Émile'is Allais, naudodamas „Rossignol“ slides, pasaulio kalnų slidinėjimo čempionate laimėjo tris aukso medalius, o tai prisidėjo prie didėjančios tarptautinės prekės ženklo reputacijos.
„Rossignol“ technologinės inovacijos slidžių gamyboje
XX a. septintajame dešimtmetyje bendrovė padarė revoliuciją slidžių gamyboje, pristatydama iš stiklo pluošto pagamintus modelius. 1964 m. pristatytas „Rossignol Strato“ buvo pirmasis pasaulyje masiškai gaminamas stiklo pluošto slidžių modelis, įtvirtinęs prekės ženklo lyderio pozicijas inovacijų srityje.
Netrukus puikius „Rossignol“ gaminius ėmė naudoti profesionalūs sportininkai, o šis prekės ženklas slidinėjimo pasaulyje tapo kokybės ir pažangių technologijų sinonimu. Nuo to laiko bendrovė daugiausia dėmesio skyrė slidinėjimui skirtų produktų skyriaus plėtrai, nuolat plėsdama asortimentą.
Septintajame dešimtmetyje „Rossignol“ išplėtė savo veiklą ir į specializuotą slidinėjimo kroso, bėgimo ir šuolių su slidėmis įrangą. Šių gaminių įvedimas į rinką leido prekės ženklui pasiekti platesnį sportininkų ir žiemos sporto entuziastų ratą.
„Rossignol“ aprangos kūrimas: profesionali sportinė apranga
2015 m. prekės ženklas „Rossignol“ įsteigė „ Rossignol Apparel“ padalinį , gerokai išplėtęs profesionalios aprangos - tiek sportinės, tiek slidinėjimo, tiek kasdienės aprangos - asortimentą. Tarp „Rossignol“ aprangos kolekcijų yra šios:
- Sport Performancelinija, skirta išrankiems sportininkams, ieškantiems aukščiausios kokybės.
- Elegantiška „ Sport Chic Ski“linija, kurioje funkcionalumas derinamas su rafinuotu stiliumi.
- Trys mados linijos: „ Créateur Urban“, „ Studio“ ir „ Sport Chic Après-Ski“, atspindinčios naujausias mados tendencijas ir idealiai tinkančios kasdieniam dėvėjimui.
„Rossignol“ gaminiai - tai aukštos kokybės medžiagos, funkcionalumas ir estetika. Dėmesys detalėms, novatoriškų technologijų naudojimas ir modernių kirpimų dizainas - tai pagrindiniai aspektai, kuriuos bendrovė iškelia į pirmą vietą. Rossignol nuolat investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kad patenkintų net pačių reikliausių klientų lūkesčius.
„Rossignol“ ekologiškos iniciatyvos siekiant tvarumo
Ekologija ir tvarumas taip pat yra svarbūs „Rossignol“ prekės ženklui. Įmonė ėmėsi kelių iniciatyvų, siekdama užtikrinti tvarią ateitį ir sumažinti neigiamą gamybos poveikį aplinkai. Iki 2025 m. gamintojas įsipareigojo 40 % sumažinti atliekų kiekį, o iki 2030 m. 30 % sumažinti anglies dioksido pėdsaką. Rossignol įsipareigoja naudoti ekologiškas medžiagas ir skatinti atsakingą gamybos praktiką.
Iki šių dienų geriausias „Rossignol“ slides vis dar naudoja profesionalūs slidininkai, tokie kaip Alberto Tomba ir Martinas Fourcade'as, taip pat žmonės, kurie tik pradeda užsiimti žiemos sportu. Šis prekės ženklas siūlo įrangą, pritaikytą skirtingiems meistriškumo lygiams, todėl ji prieinama plačiajai auditorijai.
Rossignol yra ne tik slidinėjimo įranga ir apranga, bet ir prancūziško žiemos sporto paveldo simbolis. Įmonė aktyviai remia jaunuosius talentus, dalyvauja organizuojant sporto renginius ir propaguoja aktyvų gyvenimo būdą. Per daugiau nei 100 metų rinkoje „Rossignol“ užsitarnavo prekės ženklo, kuriame tradicijos dera su modernumu, nuolat siekiančio tobulumo ir naujovių, reputaciją.
Derindama aistrą, patirtį ir pažangias technologijas, „Rossignol“ išlieka viena iš labiausiai gerbiamų slidinėjimo įrangos gamintojų pasaulyje, toliau vykdanti savo misiją teikti aukščiausios kokybės gaminius žiemos sporto entuziastams.