„Hummel“ yra vienas seniausių Europos sportinės aprangos ir avalynės gamintojų. 1923 m. Alberto Massmerio įkurtas prekės ženklas iš pradžių gamino sportininkams skirtus batus. Tačiau greitai suprato, kad sporto rinka apima ne tik avalynę, bet ir drabužius bei aksesuarus.
Rodyklės, vadinamos ševronais, tapo kultiniu „Hummel“ prekės ženklu. Tačiau šios figūros nėra tik dizaino elementas - jos simbolizuoja komandinę dvasią, siekius, aistrą ir ryžtą sporte. Pamatę šį dizainą ant sportininko aprangos, iškart žinome, kad tai „Hummel“ gaminys.
Per beveik šimtmetį gyvavimo „Hummel“ iš mažos avalynės gamintojos virto pasauliniu sporto prekės ženklu. Jų gaminiai - tai tradicinių, klasikinių formų ir naujausių technologijų derinys. Dėl to šis prekės ženklas gali patenkinti tiek didelio meistriškumo sportininkų, tiek laisvalaikiu sportuojančių žmonių poreikius.
Šiuolaikinis verslo pasaulis reikalauja, kad įmonės ne tik gamintų kokybiškus produktus, bet ir būtų socialiai atsakingos. Hummel su entuziazmu ėmėsi šio vaidmens, dalyvaudama įvairiose socialinėse ir aplinkosaugos iniciatyvose. Įmonė ne kartą įrodė, kad sportinę aprangą galima gaminti tvariai ir etiškai. Remdama vietos bendruomenes ir rūpindamasi aplinka,„Hummel“ siekia daryti ilgalaikį teigiamą poveikį sporto pasauliui.
„Hummel“ didžiuojasi daugelio futbolo, tinklinio ir rankinio komandų visame pasaulyje rėmėjais. Tai leidžia prekės ženklui daryti tiesioginį poveikį sporto vystymuisi įvairiais lygmenimis. Šių komandų pasiekimai įrodo „Hummel“ gaminių patikimumą ir kokybę.