30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

New Balance

New Balance

Vizionieriška „New Balance“ prekės ženklo pradžia

New Balance “ yra populiarus prekės ženklas, gaminantis sportinę avalynę, drabužius ir aksesuarus. Vartotojai vertina jo universalumą, nes gaminiai yra daugiafunkciniai - tinka ir treniruotėms, ir kasdieniam stiliui. Prekės ženklo istorija siekia 1906 m., kai Viljamas Dž. Riley įkūrė įmonę Bostone, sumanęs, kad nepatogią avalynę nešiojantiems darbininkams būtų patogiau. Vyras sugalvojo naujoviškus batų vidpadžius remdamasis savo vištų, kurios gali išlaikyti pusiausvyrą trimis nagais, stebėjimais. Šis atradimas paskatino sukurti trikampio formos pagrindu sukurtus batų vidpadžius, suteikiančius tris atramos taškus, kad padidėtų vaikščiojimo patogumas ir pusiausvyros jausmas.

XX a. trečiajame dešimtmetyje Riley partneriu tapo Arthuras Hallas, su kuriuo jis sukūrė batų įdėklus, prisitaikančius prie vartotojo pėdos formos. 1938 m. „New Balance“ pagamino pirmuosius bėgimo batelius vietiniam sporto klubui ir nuo to laiko prekės ženklas daugiausia dėmesio skyrė avalynėje naudojamoms technologijoms tobulinti, kad bėgiojantiems būtų kuo patogiau ir efektyviau. Vėlesniais metais į „New Balance“ prekės ženklo valdymą įsitraukė vis nauji žmonės, o po įkūrėjo mirties 1956 m. bendrovė pakeitė pavadinimą į „New Balance Orthopedic Laboratory“, siekdama pabrėžti mokslo įtaką bėgimo bateliuose naudojamoms naujovėms.

Šiuolaikinės technologijos ir „New Balance“ prekės ženklo plėtra

1972 m. pasikeitus bendrovės savininkams, „New Balance“ toliau vystėsi, kurdama naujas technologijas, kad sportininkams užtikrintų geriausią našumą, lengvumą ir pėdos amortizaciją. Vienas svarbiausių prekės ženklo istorijos momentų buvo 1976 m. pristatytas „New Balance 320“ modelis, kuris sulaukė didelio pripažinimo dėl savo novatoriškų savybių ir patogumo. Įdiegus ENCAP technologiją, kurią sudarė amortizuojamosios putos, apsuptos patvariuoju poliuretanu, bateliams buvo užtikrintas puikus stabilumas ir patogumas, todėl jie tapo populiariu bėgikų pasirinkimu.

Vėlesniais metais „New Balance“ įdiegė daugiau naujoviškų technologijų, pavyzdžiui, ABZORB - smūgius sugeriančią medžiagą, didinančią komfortą ir mažinančią traumų riziką. N-Durance technologija, naudojama paduose, padidina batelių patvarumą, todėl šio prekės ženklo gaminiai yra ne tik patogūs, bet ir ilgaamžiai. Dėl tokių sprendimų „New Balance“ tapo prekės ženklu, kurį vertina ne tik profesionalūs sportininkai, bet ir mėgėjai bei kasdien fiziškai aktyvūs žmonės.

Pasaulinė „New Balance“ prekės ženklo plėtra ir įtaka

New Balance“ turi daugiau nei šimtmečio istoriją ir nepralenkiamą reputaciją tarp vartotojų. Bėgant metams šis prekės ženklas gamino vis geresnius bėgimo batelius, įskaitant bėgimo taku ir bėgimoasfaltu batelius, o laikui bėgant ir kitoms sporto šakoms pritaikytą avalynę, pavyzdžiui, treniruočių batelius. Augant prekės ženklui, jis pradėjo plėsti savo pasiūlą, įtraukdamas drabužius ir aksesuarus, kurie leidžia kokybiškai ir efektyviai treniruotis, tuo pat metu neatsiliekant nuo tendencijų.
Prekės ženklas „New Balance“ pelnė pasaulinį pripažinimą, bendradarbiaudamas su daugeliu žinomų sportininkų ir sporto organizacijų. Maratoninių bėgimų rėmimas ir bendradarbiavimas su sporto komandomis visame pasaulyje prisidėjo prie didėjančio prekės ženklo prestižo. New Balance gaminiai tapo kokybės ir naujovių simboliu, o prekės ženklas nuolat stengiasi kurti avalynę ir aprangą, atitinkančią net pačių reikliausių klientų lūkesčius.
Šiandien „New Balance“ yra vienas iš sporto rinkos lyderių, siūlantis platų gaminių, kurie vertinami dėl savo kokybės, patogumo ir ilgaamžiškumo, asortimentą. Dėl nuolatinio tobulumo ir naujovių siekio „New Balance“ ir toliau įgyja naujų klientų ir išlaiko lojalumą tų, kurie vertina aukštą kokybę ir funkcionalumą.
New Balance yra ne tik prekės ženklas, bet ir nuolatinio tobulėjimo bei tobulumo siekio simbolis. Turėdama savo istoriją, inovatyvias technologijas ir pasaulinę įtaką, „New Balance“ išlieka viena labiausiai gerbiamų avalynės ir sportinės aprangos gamintojų pasaulyje. Šis prekės ženklas rodo, kad aistra, ryžtas ir atsidavimas kokybei leidžia pasiekti sėkmę tarptautiniu mastu.

Sportano.lt rasite avalynės, bėgimo aprangos, treniruočių aksesuarų, pavyzdžiui, „New Balance“ prekės ženklu pažymėtų sportinių krepšių, kurie puikiai tinka jūsų mėgstamai fizinei veiklai.

Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą