„adidas“ prekės ženklo ištakos ir pirmieji metai
Vokietijos prekės ženklas „ adidas“ buvo įkurtas 1924 m. Adolfo Dasslerio, kurio vardu ir pavadintas, iniciatyva. Įmonės skiriamasis ženklas - trys juostelės, tapusios visame pasaulyje atpažįstama ikona. Savo veiklos pradžioje bendrovė daugiausia dėmesio skyrė sportinės avalynės gamybai, kuri greitai išpopuliarėjo tarp sportininkų. Pagrindiniai prekės ženklo asortimentai yra adidas sport, adidas classic ir adidas style.
Adolfas Dassleris, dar žinomas kaip Adi, pradėjo gaminti batus mažose dirbtuvėse Hercogenaurache, kur kartu su broliu Rudolfu įkūrė įmonę. Nuo pat pradžių „adidas“ daugiausia dėmesio skyrė naujovėms ir gaminių kokybei. 1936 m. Berlyno olimpinėse žaidynėse amerikiečių sprinteris Jesse Owensas laimėjo keturis aukso medalius, bėgdamas su „adidas Dassler“ bateliais, ir tai atnešė bendrovei didžiulį žinomumą ir prestižą.
„adidas“ technologinės naujovės ir pažangiausi sprendimai
Nuo pat įkūrimo pradžios „adidas“ daugiausia dėmesio skyrė plėtrai. Nors tai nebuvo pirmasis prekės ženklas, pasiūlęs sportinius batelius, jis labiausiai su jais asocijuojasi. adidas yra modernių sprendimų pirmtakė - dar 1984 m. bendrovė sukūrė modernius batelius su ekranu ir „Micropacer“ sistema, kuri analizuoja fizinio aktyvumo duomenis: matuoja atstumą ir sudegintų kalorijų skaičių. Šis novatoriškas požiūris į sportinių batelių dizainą nustatė naujus standartus pramonėje ir patraukė technologijų entuziastų dėmesį.
Vos po metų šis prekės ženklas pirmasis pasiūlė savo klientams individualizuoti gaminius ir pristatė batus su žymeklių rinkiniais, kuriais buvo galima bet kaip papuošti batus. Ši kūrybinė iniciatyva leido klientams išreikšti savo individualumą personalizuojant batus, o tai ypač patiko jaunesnei auditorijos daliai.
Vėlesniais metais „adidas“ pristatė daugiau naujovių, pavyzdžiui, „ adiPrene“ sistemą, kuri puikiai amortizuoja ir apsaugo sąnarius bėgant, ir „ adiWear“, kuri papildo bato padą papildoma gumine apsauga, taip padidindama batų patvarumą. Dėl šių technologijų „adidas“ gaminiai yra ne tik patogūs, bet ir itin patvarūs, todėl puikiai tinka visų lygių sportininkams.
Bendradarbiavimas su sportininkais ir pasaulinė „adidas“ plėtra
2002 m. garsus futbolininkas Davidas Beckhamas bendradarbiavo su šiuo prekės ženklu ir sukūrė naują drabužių liniją. Šis bendradarbiavimas dar labiau išpopuliarino „adidas“ prekės ženklą, ypač tarp futbolo gerbėjų. Be Davido Beckhamo, su šiuo prekės ženklu bendradarbiavo ir kiti žinomi sportininkai, pavyzdžiui, Luisas Suarezas, Garethas Bale'as ir Lenkijos futbolininkai Grzegorzas Krychowiakas bei Łukaszas Fabiańskis.
Bendradarbiaudama su sporto žvaigždėmis „adidas“ ne tik įgijo didesnį žinomumą rinkoje, bet ir vertingų atsiliepimų iš profesionalių sportininkų, kurie leido toliau kurti ir tobulinti savo gaminius. Toks bendradarbiavimas padėjo sustiprinti prekės ženklo, kaip sporto pramonės lyderio, siūlančio aukščiausios kokybės gaminius, įvaizdį.
Šiandien „adidas“ yra vienas populiariausių sporto pramonės prekės ženklų. Jo gaminiai kuriami naudojant naujausias technologijas, todėl juos renkasi tiek profesionalūs sportininkai, tiek mėgėjai. Prekės ženklas nuolat investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kad patenkintų augančius rinkos poreikius ir pasiūlytų novatoriškus gaminius, atitinkančius vartotojų poreikius visame pasaulyje.
„adidas“ prekės ženklo gaminiai visiems
Per daugelį metų „adidas“ sukūrė daugybę patikimų sistemų, kurios naudojamos jų gaminiuose. Todėl iš šio prekės ženklo asortimento gali rinktis profesionalūs sportininkai, pradedantys sporto entuziastai ir visi, kurie nori maksimalaus kasdienės aprangos ir avalynės patogumo ir patvarumo. „adidas“ gaminių asortimentas - nuo treniruočių batelių iki sportinės aprangos ir aksesuarų įvairioms sporto šakoms, įskaitant kovinį sportą.
Prekės ženklas siūlo produktų linijas, atitinkančias skirtingus poreikius ir gyvenimo būdą, pavyzdžiui, „adidas sport“, „adidas classic“ ir „adidas style“. „adidas sport“ daugiausia dėmesio skiria sportininkams skirtai techninei sportinei aprangai ir avalynei, „adidas classic“ siūlo klasikinės išvaizdos gaminius, kurie niekada neišeina iš mados, o „adidas style“ derina funkcionalumą ir modernų dizainą, idealiai tinkančius kasdieniam dėvėjimui.
Dėl nepaliaujamo meistriškumo siekio ir įsipareigojimo diegti technologines naujoves „adidas“ išlieka viena iš sporto rinkos lyderių. Šis prekės ženklas ne tik tiekia aukštos kokybės sporto gaminius, bet ir įkvepia aktyviam gyvenimo būdui, skatina sveikatą ir gerą savijautą visame pasaulyje. Bendradarbiavimas su žymiausiais sportininkais ir investicijos į naujas technologijas leidžia „adidas“ išlaikyti lyderio pozicijas ir užkariauti ištisų kartų vartotojų širdis.