Nemokamas pristatymas užsakymams virš 50 EUR.

Daugiau apie pristatymą
30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Klausimai ir pastabos

  • Mano paskyra

    Kaip sukurti paskyrą?  
    Norėdami susikurti paskyrą, eikite į viršutiniame dešiniajame kampe esantį skyrių "Mano paskyra" ir išskleidę sąrašą pasirinkite "Sukurti paskyrą". Tada formoje paprašysime Jūsų pateikti savo vardą, pavardę ir prisijungimo duomenis: el. pašto adresą ir slaptažodį.  

    Antroji galimybė sukurti paskyrą yra prisijungti naudojant "Google" arba "Facebook" platformas. Jūsų duomenis naudosime tam, kad greitai sukurtume Jūsų paskyrą „Sportano“ parduotuvėje (nieko neskelbsime paskyroje, kuri bus naudojama prisijungimui). 

    Pamiršau prisijungimo slaptažodį – ką daryti?  
    Jei pamiršote savo prisijungimo slaptažodį, galite naudoti atstatymo parinktį spustelėję čia. Formoje Jūsų bus paprašyta įvesti el. pašto adresą, iš kurio buvo sukurta paskyra. Netrukus Jūsų pašto dėžutėje turėtų būti rodomas pranešimas su nuoroda, kad iš naujo nustatyti slaptažodį. Paspaudus nuorodą, turėsite galimybę pakeisti slaptažodį į naują. 

    Kartais tokie pranešimai su atstatymo nuoroda patenka į šlamštą. Būtinai patikrinkite šį aplanką, jei nieko nėra Jūsų pagrindinėje pašto dėžutėje. Jei negavote el. laiško iš mūsų, informuojančio Jus apie slaptažodžio pakeitimą, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi: [email protected].

    Kaip galiu pakeisti duomenis savo paskyroje?

    Jūs galite nuolat keisti visą informaciją, kurią įvedėte savo vartotojo paskyroje. Prisijunkite prie savo paskyros viršutiniame dešiniajame kampe pasirinkę skirtuką Mano paskyra->Prisijungti arba paspausti čia

    Skydelyje "Mano paskyra" galite pakeisti savo pagrindinius duomenis: vardą, pavardę, atsiskaitymo duomenis ir pristatymo adresą, taip pat nustatyti naują prisijungimo slaptažodį. 

    Kaip ištrinti savo paskyrą?  
    Jei norite pašalinti paskyrą Sportano.lt parduotuvėje, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi: [email protected].

  • Užsakymai

    Kaip pateikti užsakymą? 
    Jei jums reikia išsamių nurodymų, kaip pateikti užsakymą „Sportano“ parduotuvėje, eikite į skyrių "Kaip pateikti užsakymą", kuriame rasite visą reikiamą informaciją.  

    Kaip naudoti nuolaidos kodą?  
    Jei norite naudoti nuolaidos kodą „Sportano“ parduotuvėje, turite būti prisijungęs vartotojas. Pridėti produktus į savo krepšelį, ir tada paspausti Eiti į kasą mygtuką.  Užsakymo santraukoje dešinėje pusėje, žemiau mokėtinos sumos, rasite parinktį Turiu nuolaidos kodą. Paspaudus, atsidarys langelis, kuriame galėsite įklijuoti nuolaidos kodą. Oranžinė rodyklė šalia aktyvuoja nuolaidos kodą. Paspaudus šį mygtuką, suma užsakymo suvestinėje turėtų būti sumažinta.

    Nuolaidos kodas nėra derinamas su kitomis akcijomis (neaktyvuoja nuolaidų produktams su nuolaida).

    Kodėl negaliu pridėti produkto į savo krepšelį?

    Norint teisingai įdėti gaminį į krepšelį, jo dydis turi būti pasirinktas iš sąrašo (tai taip pat taikoma žymėjimui "OS", kuris reiškia vieno dydžio gaminius).

    Koks yra užsakymo pristatymo laikas?  
    Užsakymai „Sportano“ parduotuvėje išsiunčiami per 24 valandas darbo dienomis nuo mokėjimo įtraukimo į apskaitą laiko. Per šį laiką užsakymai paruošiami išsiuntimui ir perduodami kurjeriui, kad juos pristatytų. 

    Kurjerių kompanija informuos Jus el. paštu ir/ar telefonu apie numatomą pristatymo datą. Galite lengvai nustatyti savo siuntinio vietą ir sekti pristatymo metu. Čia rasite visą informaciją apie siuntinio sekimą.

    Kokie yra pristatymo būdai?  
    Informaciją apie pristatymo galimybes ir išlaidas galite rasti „Sportano“ parduotuvėje spustelėję čia.

    Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?  
    Prie kiekvieno „Sportano“ parduotuvės užsakymo pridedama elektroninė sąskaita faktūra. Mes siunčiame jį kaip priedą el. laiške, patvirtinančiame užsakymą.
    Prisijungę vartotojai turi galimybę gauti sąskaitą faktūrą iš vartotojo paskyros. Norėdami tai padaryti, prisijunkite prie savo paskyros, eikite į skirtuką Užsakymai, tada spustelėkite Sąskaitos faktūros laukelį.

    Elektroninė sąskaita faktūra nėra tokia pati kaip PVM sąskaita faktūra (žr. toliau pateiktą klausimą).

    Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą?

    Jei užsakymas pateikiamas įmonės vardu, reikia įtraukti visus reikalingus duomenis (PVM mokėtojo kodą, įmonės pavadinimą ir kt.) trečiame užsakymo etape paspauskite (Sąskaita faktūra ir mokėjimas) ir paspauskite mygtuką Išsaugoti adresą. Užbaigiant užsakymą, būtina papildomai patikrinti, ar įmonės duomenys yra taisyklingi.

    Ar galiu pateikti užsakymą telefonu ar el. paštu?

    Ne, užsakymus reikia pateikti per Sportano.lt int. svetainę. Spustelėkite čia ir sužinokite, kaip žingsnis po žingsnio pateikti užsakymą.

    Kaip galiu sekti savo siuntą?  
    Informaciją apie tai, kaip sekti siuntą, galite rasti čia.

    Ar galiu pakeisti pristatymo adresą, kai siuntinys yra jau išsiųstas? 
    Jei norite pakeisti pristatymo adresą, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi.

    Po užsakymo pristatymo kurjerių kompanijai pristatymo adreso keitimas galimas per vežėjo interneto svetainę.

    Ką daryti, jei PayU mokėjimas nepavyksta?  

    Jei dėl kokių nors priežasčių mokėjimas per PayU nepavyksta, per pusvalandį į jūsų el. pašto adresą turėtų būti išsiųsta nuoroda atnaujinti mokėjimą. Jei negaunate nuorodos arba jei turite kokių nors papildomų sunkumų atliekant mokėjimą, kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių.

    Czy jest dostępna wysyłka za granicę? Ar yra galimybė siųsti į užsienį? 
    Užsakymai iš "Sportano" parduotuvės vykdomi tik Europos Sąjungoje.

    Kaip ir kokiame etape galiu keisti savo užsakymą? 
    Prieš pateikiant vykdyti, galite pakeisti savo užsakymą. Šiame etape galite pakeisti: adresą ir pristatymo būdą, pristatymo / sąskaitos duomenis ir užsakymo turinį. Tam tikslui reikia susisiekti su Kliento aptarnavimo biuru: [email protected].  

    Kaip galiu atšaukti savo užsakymą? 
    Prieš pateikiant vykdyti, galite atšaukti savo užsakymą. Tam tikslui reikia susisiekti su Kliento aptarnavimo biuru: [email protected].  

    Kodėl mano užsakymas buvo atšauktas?  
    Užsakymas gali būti atšauktas, dėl mokėjimo problemų (nebuvo apmokėtas užsakymas) arba dėl gaminio prieinamumo. Mokėjimo PayU būdo atveju rezervacija yra 24 val., o tradicinio pervedimo atveju – 3 darbo dienas.

    Informacija apie atšaukimą siunčiama atskiru el. paštu, taip pat rodoma skiltyje Mano paskyra Skyriuje Užsakymai.

  • Grąžinimai ir pretenzijos

    Kaip galiu grąžinti produktą?

    Bet koks produktas, įsigytas „Sportano” parduotuvėje, gali būti grąžintas per 30 dienų nuo siuntos pristatymo datos. Grąžinamas produktas neturi turėti jokių naudojimo požymių. Visą informaciją apie grąžinimo taisykles ir tvarką rasite skirtuke Grąžinimas

    Kaip užregistruoti grąžinimo siuntą DPD interneto svetainėje?

    Norėdami susitarti, kad kurjeris atsiimtų jūsų grąžinamą siuntą, spustelėkite čia ir viršutiniame kairiajame kampe įveskite važtaraščio numerį, nurodytą ant gautos siuntos etiketės. Skaičius susideda iš 14 simbolių. Taip pat galite nukopijuoti jį iš užsakymo išsiuntimo patvirtinimo.

    Kiek turiu laiko, kad grąžinti/pakeisti produktą? 

    Keitimui arba grąžinimui yra 30 dienų nuo užsakymo gavimo momento. 

    Kaip galiu pateikti pretenziją?  

    Jei norite pateikti pretenziją dėl „Sportano” parduotuvėje įsigytą produkto, eikite į skirtuką Skundai. Čia rasite pretenzijos formą, kurią reikia užpildyti ir išsiųsti atgal į [email protected]. Mūsų komanda jus informuos apie sprendimą dėl pretenzijos ir tolesnius veiksmus. 

    Kam galima teikti pretenziją?  

    Pretenziją galima teikti visiems produktams, įsigytiems „Sportano” parduotuvėje. Maisto produktų grupės (pvz., papildų ir maistinių medžiagų) atveju pretenzija turi būti pateiktas per produkto tinkamumo vartoti terminą. Visą informaciją apie skundų nagrinėjimo procedūrą ir taisykles rasite skirtuke "Skundai" ir "Parduotuvės taisyklėse".


    Kaip gausiu grąžinamąją išmoką?  
    Teigiamai vertinamo grąžinimo ar skundo atveju grąžinimas vyksta ta pačia forma, kaip ir mokėjimas už užsakymą. Jei pasirinkote apmokėjimo būdą tradiciniu banko pavedimu arba grynaisiais pinigais pristatymo metu, turite pateikti pervedimo duomenis grąžinimo arba prašymo formoje.  


    Grąžinamoji išmoka į Jūsų sąskaitą turi būti įmokėta ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai mes gauname grąžinimo siuntą, arba po to, kai priimame pretenzijos pareiškimą. Praktiškai lėšos turėtų atsirasti jūsų banko sąskaitoje per 3-5 darbo dienas.  

  • Saugumas ir kiti

    Ar produktai, kuriuos perkame, yra originalūs? 

    Visi „Sportano” parduotuvės produktai yra iš patikrintų prekių ženklų ir gamintojų. Mes garantuojame, kad mūsų prekės yra originalios ir nenaudotos. Jei turite kokių nors klausimų, kreipkitės į mūsų Klientų aptarnavimo biurą, kuris išsklaidys Jūsų abejones ir suteiks Jums reikiamą informaciją. 

    Ar mokėjimai int. svetainėje yra saugūs? 

    Mokėjimai online už pirkimus „Sportano” parduotuvėje atliekami per PayU platformą. Galimi variantai (mokėjimas internetu kreditine kortele ir elektroninis pervedimas) yra visiškai saugūs. 

    Kaip yra naudojami mano duomenys? 

    Visa informacija apie asmens duomenų saugojimą, tvarkymą ir naudojimą pateikiama Privatumo ir slapukų politikoje.  

    Kaip susisiekti su Sportano.lt? 

    Mūsų komanda yra Jūsų dispozicijoje kiekviename pirkimo etape. Jeigu Jums yra reikalinga parama, turite klausimų ar abejonių, susisiekite su mumis. Tai galite padaryti per kontaktinę formą, el. laišką arba tiesiogiai skambinti į mūsų informaciją. Visus kontaktinius duomenis surasite čia