„The North Face“ ištakos ir raida
„North Face“ lauko prekių ženklo pradžia siekia 1966 m., kai jo įkūrėjai Douglasas ir Suzie Tompkinsai nusprendė įkurti nedidelę parduotuvę, kurioje prekiavo alpinizmo įranga. Ši parduotuvė buvo įsikūrusi San Franciske ir greitai išpopuliarėjo tarp kalnų ir laipiojimo entuziastų. Tik po kelerių metų, prie komandos prisijungus Kennethui Kloppui, bendrovė taip pat pradėjo gaminti savo žygių aksesuarus ir pamažu ėmė kurti tvirtas pozicijas rinkoje.
1969 m. dienos šviesą išvydo pirmasis novatoriškas gaminys su „The North Face“ prekės ženklu - kuprinė „Ruthsac“ su praktiškomis kišenėmis. Tai buvo sėkmės, kuri atvedė prekės ženklą į lauko pramogų pramonės viršūnę, pradžia. Neilgai trukus buvo pristatytas dar vienas kultinis gaminys - ovali palapinė „Oval Intention“, atlaikanti stiprius vėjo gūsius. Šios naujovės padėjo įmonei pelnyti pripažinimą tarp profesionalių alpinistų ir keliautojų.
Naujoviškos „The North Face“ technologijos ir gaminiai
Bendrovei „The North Face“ labai svarbu tobulinti savo gaminius ir kurti inovatyvias technologijas, kurios gali lemti geresnes konkretaus gaminio savybes. Atsižvelgdamas į tai, dar 1976 m. prekės ženklas atidarė savo vidinę laboratoriją, kurioje dirbo kvalifikuoti inžinieriai ir dizaineriai. Būtent joje buvo sukurtos pirmosios medžiagos su vandeniui atsparia GORE-TEX® membrana ir kitos technologijos, tokios kaip FUTURELIGHT™, FlashDry™, WINDWALL® ir Vectiv™.
GORE-TEX® technologija tapo patikimos apsaugos nuo vandens ir vėjo sinonimu, išlikdama pralaidi orui, ir sukėlė revoliuciją lauko aprangos rinkoje. Tokios naujovės, kaip FUTURELIGHT™, leidžia kurti itin lengvas, bet patvarias medžiagas, idealiai tinkančias ekstremalioms sąlygoms. Kita vertus, „FlashDry™“ užtikrina greitą drėgmės pašalinimą, todėl drabužiai tampa patogesni intensyvių fizinių užsiėmimų metu.
Pasaulinė „The North Face“ įtaka ir tvarumas
Devintojo dešimtmečio pabaigoje ir dešimtojo dešimtmečio pradžioje gamintojas taip pat pristatė slidininkams ir snieglentininkams skirtą drabužių liniją, kuri ir šiandien yra labai populiari. Prekės ženklas nuolat nustato naujus gamybos standartus ir kuria modernias tendencijas, pelnydamas tiek lauko sporto profesionalų, tiek mėgėjų pasitikėjimą.
Nuo 1997 m. prekės ženklo šūkis yra „Niekada nesustok tyrinėti “. Šis šūkis lydi įmonės veiklą nuo pat jos įkūrimo ir leido jai įgyti naujų kompetencijų gamybos srityje. Be to, „The North Face“ komandą sudaro tokie lauko sporto entuziastai kaip Sally McCoy, kuri praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje įkopė į aukščiausią pasaulio viršukalnę Everestą (8848 m).
The North Face“ orientuojasi ne tik į kokybiškų gaminių tiekimą, bet ir į tvarumą bei aplinkos apsaugą. Įmonė diegia iniciatyvas, kuriomis siekiama sumažinti poveikį planetai, pavyzdžiui, naudoja perdirbtas medžiagas, iki minimumo sumažina gamybos atliekų kiekį ir remia gamtosaugos programas.
Šiandien „The North Face“ - lauko pramogų pramonės lyderė
The North Face tapo vienu iš pirmaujančių sporto prekių pramonės prekių ženklų, kurio asortimentą sudaro praktiški lauko aksesuarai, taip pat techninė apranga, trekingo ir alpinizmo avalynė. Dabar šis prekės ženklas yra patikimumo ir naujovių simbolis alpinizmo, alpinizmo, slidinėjimo ir daugelio kitų lauko pramogų mėgėjams.
Šiandien „The North Face“ siūlo platų gaminių asortimentą - nuo žieminių drabužių, kuprinių ir palapinių iki trekingo ir alpinizmo batų. Įmonė nuolat tobulina savo technologijas, pateikdama rinkai aukščiausius kokybės ir saugumo standartus atitinkančius gaminius. Pasitelkdama pažangias technologijas ir novatoriškus sprendimus, „The North Face“ ir toliau vykdo savo misiją remti tyrinėjimus ir aktyvų gyvenimo būdą.
Prekės ženklas „The North Face“ yra labai populiarus visame pasaulyje, o jo gaminius renkasi tie, kurie vertina kokybę, funkcionalumą ir stilių. Įsipareigojusi diegti naujoves ir saugoti aplinką, „The North Face“ išlieka lauko pramonės lydere, įkvepiančia naująją kartą tyrinėti gamtos grožį ir peržengti savo galimybių ribas.