Prekės ženklo „Spalding“ istorija siekia 1876 m., kai jo įkūrėjas Albertas Goodwillis Spaldingas, garsus amerikiečių beisbolo žaidėjas, pasinaudodamas savo praktinėmis žiniomis, sukūrė pirmąjį gaminį - beisbolo kamuoliuką, kuris visam laikui užkariauja sporto rinką ir tampa gamybos etalonu keliems ateinantiems dešimtmečiams. Praėjus mažiau nei dešimtmečiui po šio revoliucinio išradimo, prekės ženklas tampa vienu didžiausių beisbolo lazdų gamintojų Jungtinėse Valstijose ir pamažu populiarėja visame pasaulyje. 1894 m. „Spalding“ išplečia savo gaminių asortimentą, įtraukdama krepšinio kamuolius, o po metų - ir tinklinio kamuolius, kurie sparčiai užkariauja sporto pramonę.
XX a. trečiajame dešimtmetyje „Spalding“ prekės ženklas sulaukia įspūdingos sėkmės. Iš kompozicinės odos pagamintas krepšinio kamuolys tampa oficialiu NBA kamuoliu. Šis įvykis bendrovei atneša pasaulinę šlovę, o jos gaminius pradeda naudoti profesionaliausi sportininkai.
2000-ųjų pradžia - tai nuolatinio prekės ženklo augimo ir modernių technologinių sprendimų kūrimo laikotarpis. Būtent tada „Spalding“ pristatė kamuolį, sukurtą su integruota „Micro-Pump®“ ir infuzijos sistema. Būtent 2006 m. dienos šviesą išvydo „NEVERFLAT Spalding“ krepšinio kamuolys, kuris išlaiko tinkamą pripūtimo lygį mažiausiai metus. Tai buvo novatoriškas atradimas, kuris nubrėžė kelius tolesniam kamuolio projektavimui. 2008 m. bendrovė pristatė jauniausiems naudotojams skirtą gaminių liniją GEAR Rookie, į kurią įeina specializuoti žaidimo priedai, pritaikyti vaiko ūgiui ir polinkiui.
Bėgant metams „Spalding“ prekės ženklas pasiekė neįtikėtinos sėkmės ir tapo vienu iš pirmaujančių sporto kamuolių gamintojų. Jo gaminius verta rinktis tiek pradedantiems užsiimti komandiniu sportu, tiek pažengusiems žaidėjams.