Nemokamas pristatymas užsakymams virš 50 EUR.

Daugiau apie pristatymą
30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Skundai

Skundų taisyklės

Pardavėjas atsako už Produkto neatitikimą Pardavimo sutarčiai, jei Produkto neatitikimas Pardavimo sutarčiai egzistavo pristatymo metu ir buvo nustatytas per dvejus metus nuo Produkto pristatymo Vartotojui dienos. Produktų su skaitmeniniais elementais atveju „Sportano” atsako už nuolat tiekiamo skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos neatitiktį Pardavimo sutarčiai, kuri atsirado arba paaiškėjo tuo metu, kai pagal Pardavimo sutartį jie turėjo būti pristatyti. Šis laikotarpis negali būti trumpesnis kaip dveji metai nuo Produkto su Skaitmeniniais elementais pristatymo dienos. 

Jei per minėtą „Sportano“ atsakomybės laikotarpį už gaminio neatitikimą Pardavimo sutarčiai, bus atskleidžiama, kad gaminys neatitinka Pardavimo sutarties, Vartotojas, atsižvelgdamas į Vartotojų teisių įstatyme nustatytas išlygas ir sąlygas, gali reikalauti, kad jis būtų pataisytas arba pakeistas. Vis dėlto, jei Vartotojo pasirinktu būdu (taisymas ar pakeitimas) neįmanoma užtikrinti gaminio atitikties Pardavimo sutarčiai arba tam reikia pernelyg didelių išlaidų, „Sportano” gali: (i) atlikti pakeitimą, kai Vartotojas reikalauja pataisymo, arba (ii) atlikti taisymą, kai Vartotojas prašo pakeitimo, arba (iii) atsisakyti užtikrinti Gaminio atitiktį Pardavimo sutarčiai, kai negalimumas arba pernelyg didelės išlaidos taikomos ir taisymui ir pakeitimui.

„Sportano” atsakomybė neapima defektų, atsiradusių dėl tyčinio aplaidumo ar netinkamo naudojimo. 


Daugiau informacijos apie skundus galima rasti Parduotuvės Reglamente. Informaciją apie garantijos laikotarpį rasite gaminio kortelėje.


Skundai

Ar norite pateikti pretenziją dėl produkto, įsigyto „Sportano” parduotuvėje? Užpildykite žemiau esančią formą ir susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi: [email protected].

Įsitikinkite, kad formoje yra kuo daugiau svarbių detalių: Skundo priežastis, pažeidimo data / defekto nustatymas ir tikėtinas skundo sprendimas (grąžinimas, produkto pakeitimas į naują ar jo taisymas). Pridėkite produkto nuotraukas prie formos, kuriose matomas gaminio defektas. 


Jūsų skundas turi būti išnagrinėtas per 14 kalendorinių dienų. Mūsų komanda dės visas pastangas, kad sutrumpinti atsakymo į Jūsų skundą terminą. Kuo daugiau informacijos pateiksite formoje, tuo lengviau mums bus išnagrinėti skundą. 

 


Dažniausiai užduodami klausimai:

  • Ar produktai, kuriuos perkame, yra originalūs? 

    Visi „Sportano” parduotuvės produktai yra iš patikrintų prekių ženklų ir gamintojų. Mes garantuojame, kad mūsų prekės yra originalios ir nenaudotos. Jei turite kokių nors klausimų, kreipkitės į mūsų Klientų aptarnavimo biurą, kuris išsklaidys Jūsų abejones ir suteiks Jums reikiamą informaciją. 
  • Kaip yra naudojami mano duomenys? 

    Visa informacija apie asmens duomenų saugojimą, tvarkymą ir naudojimą pateikiama Privatumo ir slapukų politikoje.