„Fischer“ prekės ženklo pradžia: drąsus Josefo Fischerio sprendimas
1924 m. Josefas Fischeris nusprendė žengti drąsų žingsnį ir įsteigti savo slidinėjimo įmonę, pasirašytą jo vardu: Fischer. Įmonė buvo įsikūrusi Ried im Innkreis mieste Austrijoje. Iš pradžių įmonė buvo nedidelė, tačiau dėl įkūrėjo aistros ir atsidavimo jos reikšmė greitai išaugo. Vadovaujant Josefui, įmonė pardavė pusę milijono slidžių - tuo metu tai buvo didžiulė sėkmė. Tačiau didžiausias prekės ženklo augimas prasidėjo vadovaujant jo sūnui Josefui jaunesniajam, kuris savo novatoriškomis idėjomis gerokai išplėtė prekės ženklo veiklą ir įtaką.
„Fischer“ prekės ženklo klestėjimo laikotarpis septintajame ir aštuntajame dešimtmečiuose: specializacija - bėgimo slidės
XX a. septintajame ir aštuntajame dešimtmečiuose „Fischer“ prekės ženklas specializavosi bėgimo slidžių gamyboje ir tapo vienu iš pirmaujančių slidinėjimo įrangos gamintojų pasaulyje. Įdiegus modernias technologijas ir medžiagas, bendrovė galėjo kurti išskirtinės kokybės ir našumo slides. 1971 m. „Fischer“ pristatė modelį „Europa 77“, kuris tapo vienu iš labiausiai atpažįstamų ir vertinamų gaminių bendrovės istorijoje. Šias slides naudojo daugelis profesionalių sportininkų ir jos prisidėjo prie augančios „Fischer“ prekės ženklo reputacijos tarptautiniu mastu.
„Fischer“ asortimento plėtra: teniso rakečių pristatymas ir „Sport AG“ įkūrimas
Be to, 1973 m. „Fischer“ nusprendė išplėsti savo asortimentą aukštos kokybės teniso raketėmis. Įmonė užmezgė partnerystę su kitais prekių ženklais ir sukūrė naują darinį - „Sport AG“. Šis žingsnis leido bendrovei diversifikuoti savo verslą ir įžengti į rakečių sporto rinką. Dėl preciziškos gamybos ir novatoriškų techninių sprendimų „Fischer“ teniso raketės greitai pelnė profesionalių tenisininkų pripažinimą. Bendradarbiavimas su geriausiais žaidėjais leido toliau tobulinti gaminius ir sustiprino prekės ženklo pozicijas pramonėje.
„Fischer“ šiandien: technologinės naujovės ir sėkmingi sportininkai, naudojantys „Fischer“ įrangą
Geriausias „Fischer“ įrangos kokybės įrodymas yra tai, kad specializuotus šio prekės ženklo gaminius naudoja profesionalūs sportininkai visame pasaulyje, įskaitant geriausius Lenkijos šuolininkus, tokius kaip Adamas Małyszas ir Kamilas Stochas. 2014 m. Sočio žiemos olimpinėse žaidynėse Skandinavijos slidininkai, naudojantys „Fischer“ įrangą, iškovojo daugiau nei 100 medalių - tai įspūdingas pasiekimas, patvirtinantis dominuojančią „Fischer“ prekės ženklo padėtį žiemos sporto pasaulyje.
Bėgant metams, „Fischer“ prekės ženklas savo pozicijas rinkoje stiprino nuolat investuodamas į modernias technologijas. Įmonė savo gaminiuose naudoja pažangias sistemas, tokias kaip „Air Tec“, „Carbon Tech“, „Full Diagonal Toe“ ir „Powerrail“, kad pagerintų gaminių kokybę ir užtikrintų aukštą komforto lygį. Air Tec sumažina slidžių svorį, neprarasdama stabilumo ir patvarumo, Carbon Tech - tai specialus anglies pluošto tinklelis, užtikrinantis optimalų standumą, Full Diagonal Toe padidina saugumą, nes leidžia atlaisvinti batą nukritus įvairiomis kryptimis, o Powerrail užtikrina geresnį energijos perdavimą ir didesnį stabilumą.
Šiandien „Fischer“ yra viena didžiausių slidinėjimo įrangos gamintojų, kurios gaminiais naudojasi tūkstančiai vartotojų visame pasaulyje. Įmonė ir toliau vykdo savo misiją tiekti aukščiausios kokybės sporto įrangą, derindama tradicijas su naujovėmis ir nuolat keldama šios pramonės šakos standartus. Be to, „Fischer“ rūpinasi jaunųjų talentų ugdymu ir žiemos sporto populiarinimu, remdama daugybę sporto iniciatyvų ir renginių. Dėl to šis prekės ženklas slidinėjimo pasaulyje išlieka meistriškumo ir pasitikėjimo sinonimu.