Prekės ženklo „Jack Wolfskin“ ištakos ir istorija
Prekės ženklo „Jack Wolfskin“ istorija prasidėjo 1981 m., kai grupė aistringų lauko entuziastų nusprendė sukurti drabužius ir aksesuarus, atitinkančius aukščiausius kokybės ir funkcionalumo standartus. Tačiau tik po dešimtmečio, 1991 m., buvo nuspręsta atidaryti pirmąją įmonės parduotuvę Vokietijos Heidelbergo mieste. Šis įvykis buvo svarbus prekės ženklo, kuris ėmė įgyti vis didesnį pripažinimą tarp aktyvaus laisvalaikio entuziastų, raidos etapas.
Kitas svarbus įvykis buvo 2010 m. užmegzta partnerystė su garsiu futbolo klubu FC „Liverpool“. Dėl šios partnerystės prekės ženklas tapo labai populiarus, o jo gaminiai tapo atpažįstami beveik visame pasaulyje. Partnerystė su tokiu prestižiniu klubu padėjo „Jack Wolfskin“ pasiekti platesnę auditoriją, įskaitant sporto gerbėjus ir fiziškai aktyvius žmones.
Novatoriški „Jack Wolfskin“ gaminiai ir technologijos
Jack Wolfskin tikslas - kurti aksesuarus, kurie užtikrintų naudotojo komfortą ir saugumą net ekstremaliomis oro sąlygomis. Prekės ženklas siūlo specializuotus drabužius, skirtus veiklai lauke, pavyzdžiui, vilnones striukes, žygio striukes, įskaitant striukes nuo lietaus, žygio marškinėlius, kelnes ir kepures. Jack Wolfskin„ taip pat siūlo avalynę ir kitus priedus, kurie ypač naudingi įveikiant ilgus kalnų maršrutus, pavyzdžiui, įvairios talpos palapines, miegmaišius ir trekingo bei žygių kuprines.
Profesionalūs dviratininkai, bėgikai ir alpinistai taip pat ras aukščiausios kokybės gaminių iš plataus prekės ženklo asortimento. „Jack Wolfskin“ gaminiai sukurti atsižvelgiant į specifinius įvairių naudotojų grupių poreikius, todėl šis prekės ženklas populiarus tiek tarp mėgėjų, tiek tarp profesionalų.
Gamintojas „Jack Wolfskin“ ypatingą dėmesį skiria etiškam gamybos procesui ir užtikrina, kad kiekvienas gaminys būtų aukščiausios kokybės. Prieš išleidžiant visus gaminius į prekybą, atliekami tam tikri privalomi bandymai, kad būtų patikrintas jų ilgaamžiškumas ir funkcionalumas. Prekės ženklo komandos specialistai nuolat kuria naujoviškas technologijas, kad dar labiau pagerintų dėvėjimo komfortą ir užtikrintų saugumą treniruočių metu.
Vienos žinomiausių „Jack Wolfskin“ naudojamų technologijų: 3in1 SYSTEM SHORT, FLEX SHIELD, FUNCTION 65, HYDROPORE, MICROUARD ir daugelis kitų.
Įsipareigojimas aplinkai ir bendruomenei
Jack Wolfskin yra prekės ženklas, kuris ne tik siūlo aukštos kokybės gaminius, bet ir yra įsipareigojęs saugoti aplinką bei remti bendruomenę. Įmonė yra įsipareigojusi siekti tvarumo, savo gaminiuose naudoja atsinaujinančias ir perdirbtas medžiagas ir siekia kuo labiau sumažinti poveikį aplinkai.
Prekės ženklas aktyviai dalyvauja įvairiose aplinkosaugos iniciatyvose, pavyzdžiui, miškų atkūrimo programose, išsaugojimo projektuose ir bendruomenės tvarumo pastangose. Be to, „Jack Wolfskin“ bendradarbiauja su pelno nesiekiančiomis organizacijomis ir remia švietimo projektus, kuriais skatinamas aplinkosauginis sąmoningumas ir atsakomybė.
Jack Wolfskin lauko kultūroje
Jack Wolfskin“ yra prekės ženklas, tapęs neatsiejama lauko kultūros dalimi, įkvepiantis žmones aktyviai veikti lauke ir tyrinėti gamtos grožį. Platus gaminių, kuriuose dera funkcionalumas, ilgaamžiškumas ir modernus dizainas, asortimentas „Jack Wolfskin“ pelnė nuotykių mėgėjų pripažinimą visame pasaulyje.
Šio prekės ženklo gaminius naudoja profesionalūs sportininkai, keliautojai, žygių ir alpinizmo entuziastai - tai liudija jų patikimumą ir universalumą. Jack Wolfskin nuolat tobulina savo kolekcijas, diegia naujas technologijas ir inovacijas, atitinkančias šiuolaikinių naudotojų poreikius.