Nors „Scarpa“ prekės ženklas buvo įkurtas 1938 m., jo plėtra prasidėjo 1956 m., kai jis perėjo į italų Parisotto šeimos rankas. Nuo pat įkūrimo pradžios šis prekės ženklas subūrė profesionalius avalynės gamintojus, kurie savo praktinę patirtį pavertė novatoriškų batų gamyba. Palyginti greitai, palyginti su kitais prekių ženklais, į „Scarpa“ avalynę buvo įdiegta dabar jau kultine tapusi „Gore-Tex®“ membrana ir kitos modernios medžiagos, kurios atnešė prekių ženklui ypatingą šlovę ir tapo jo raidos etapu. Šiandien „Scarpa“ yra viena iš pirmaujančių specializuotų trekingo, alpinizmo ir alpinizmo batų gamintojų. 2005 m. Italijos gamintojas atidarė naują būstinę užjūrio rinkoje - Šiaurės Amerikoje.
XX a. septintajame dešimtmetyje „Scarpa“ pristatė profesionalius kalnų slidinėjimo batus, kurie greitai sukėlė revoliuciją rinkoje ir tapo etalonu tolesnei jų gamybai. Netrukus dienos šviesą išvydo ir plastikiniai alpinizmo batai, kuriuos naudojo visame pasaulyje garsūs himalajininkai ir alpinistai.
Įmonė savo gaminiuose naudoja daug šiuolaikinių technologijų, tokių kaip BI-TENSION, Vibram, ACTIVImpact ir SCARPA Sock Fit DV, kurios rūpinasi jų ilgaamžiškumu ir gerokai pagerina jų patogumą. Į „Scarpa“ asortimentą įeina įvairioms fizinėms veikloms skirtos avalynės kolekcijos. Tarp jų - „ Zodiac“ artėjimo prie jūros modelis, „Mojito Hike GTX“ žygio modelis, „Highball“ žygio modelis ir „Mojito“ miesto modelis.
2021 m. „Scarpa“ pasauliui pristatė savo Žaliąjį manifestą („Green Manifesto“), kuriame paskelbė, kad per ateinančius kelerius metus sieks gaminti kuo tvaresniu būdu, remtis europietiškomis ir sertifikuotomis medžiagomis ir gaminti be atliekų, taip gerokai sumažinant į atmosferą išmetamo anglies dioksido kiekį.