Prekės ženklo "Patagonia" ištakos
"Patagonia" yra amerikiečių prekės ženklas, kurio istorija prasidėjo 1973 m., kai Yvonas Chouinardas, nuo mažens susižavėjęs alpinizmu, nusprendė įkurti savo įmonę. Yvonas, kuris taip pat buvo patyręs alpinistas ir gamtos mylėtojas, pradėjo nuo savo paties sukurtų alpinistinių kablių, kurios buvo patvaresnės ir tinkamesnės uoloms nei tuo metu buvę modeliai. Ilgainiui prekės ženklo gaminių asortimentas išsiplėtė, įtraukdamas ir lauko drabužius bei įrangą, o tai prisidėjo prie jo pasaulinės sėkmės.
Patagonia" būstinė įsikūrusi Venturos mieste, Kalifornijoje, ir tai atspindi gilų prekės ženklo ryšį su Kalifornijos lauko kultūra ir meile gamtai. Ši vieta neatsitiktinė - Kalifornija, kurios kraštovaizdžio įvairovė nuo kalnų iki vandenynų, yra puiki vieta prekės ženklui, kuris įkvėpimo semiasi iš gamtos pasaulio. Nuo pat pradžių "Patagonia" filosofija buvo grindžiama ekologija ir atsakingu verslu.
"Patagonia" žaliosios iniciatyvos ir tvarumas
Vienas iš išskirtinių "Patagonia" prekės ženklo bruožų yra jo požiūris į drabužių gamybą. Patagonia daugiausia dėmesio skiria savo gaminių ilgaamžiškumui ir tvarumui, siekia mažinti vartotojiškumą skatindama taisymą ir perdirbimą. Įmonė savo klientams siūlo remonto programą, kuri leidžia pratęsti drabužių tarnavimo laiką ir sumažinti išteklių švaistymą. Klientai gali siųsti savo sugadintus gaminius taisyti pagal iniciatyvą "Dėvėti drabužiai", kuria skatinama pakartotinio naudojimo idėja.
Be to, "Patagonia" yra įsipareigojusi saugoti aplinką ir finansuoja daugybę aplinkosaugos projektų visame pasaulyje. Įmonė skiria 1 % savo metinių pajamų aplinkos apsaugai, remdama ne pelno organizacijas, kurios siekia tvarumo ir išsaugojimo. Vykdydama kampaniją "Patagonia Action Works", bendrovė suteikia galimybę klientams įsitraukti į aplinkosaugos veiklą, siūlydama platformą bendradarbiauti su aplinkosaugos organizacijomis.
"Patagonia" prekės ženklo produktai ir technologijos
Jau daugiau nei pusę amžiaus "Patagonia" plėtoja savo verslą visame pasaulyje, turi parduotuvių daugiau nei 10 šalių ir gamyklų 16 šalių. Prekės ženklas pripažintas visame pasaulyje, pelnęs pripažinimą tiek tarp profesionalų, tiek tarp aktyvaus laisvalaikio entuziastų.
Patagonia siūlo platų gaminių asortimentą, įskaitant drabužius ir įrangą, skirtą įvairiai veiklai gamtoje. Asortimentą sudaro striukės, kelnės, džemperiai, marškinėliai, taip pat specializuota įranga, skirta alpinizmui, žygiams, banglenčių sportui, slidinėjimui ir snieglenčių sportui. Prekės ženklas garsėja technologiškai pažangių medžiagų naudojimu, pavyzdžiui, GORE-TEX®, kuri apsaugo nuo ekstremalių oro sąlygų, ir perdirbta izoliacija, kuri užtikrina šilumą neapsunkindama aplinkos.
Be to, "Patagonia" siūlo platų stovyklavimo įrangos ir kelionių reikmenų asortimentą. Šie gaminiai, sukurti atsižvelgiant į patvarumą ir funkcionalumą, apima palapines, kuprines, miegmaišius ir kitus priedus, kurie būtini nuotykių gamtoje metu. Visi šie gaminiai sukurti taip, kad jų poveikis aplinkai būtų kuo mažesnis, o tai atspindi prekės ženklo įsipareigojimą saugoti mūsų planetą.
"Patagonia" prekės ženklo vizija
"Patagonia" prekės ženklo vizija - įkvėpti ir šviesti vartotojus, skatinant juos priimti pagrįstus sprendimus, darančius teigiamą poveikį planetai. Savo veiksmais ir gaminiais "Patagonia" rodo pavyzdį kitoms įmonėms, kad verslas ir rūpinimasis aplinka gali ir turi eiti koja kojon.
Patagonia dalyvauja daugelyje socialinių ir švietimo kampanijų, kuriomis siekiama didinti informuotumą apie aplinkos apsaugą ir tvarumą. Įmonė taip pat skelbia savo veiklos poveikio aplinkai ataskaitas, siekdama visiškai skaidriai informuoti apie savo veiksmus ir aplinkosaugos tikslus.
Prekės ženklas nuolat ieško novatoriškų sprendimų, kaip sumažinti anglies dioksido pėdsaką ir kuo labiau sumažinti poveikį ekosistemoms. Be to, "Patagonia" yra medžiagų perdirbimo ir pakartotinio naudojimo pradininkė, mažinanti atliekų kiekį ir skatinanti tvaresnį požiūrį į gamybą ir vartojimą.