PUMA prekės ženklo ištakos ir istorija
PUMA prekės ženklo ištakos siekia 1920-uosius metus, kai du broliai Rudolfas ir Adolfas Dassleriai, anksčiau kartu vadovavę avalynės gamyklai, kuri tuo metu jau buvo gerai žinoma sporto pasaulyje, nesutarė ir nusprendė pasukti skirtingais keliais bei įsteigti savo avalynės įmones. Adolfas yra „adidas“ tėvas, o Rudolfas - prekės ženklo PUMA, kuris gimė lygiai 1948 m. spalio 1 d.
Pradėdamas verslą Rudolfas Dassleris investavo į kokybę ir inovacijas, kurios greitai atnešė PUMA prekės ženklui šlovę. Pirmasis futbolo avalynės modelis PUMA Atom sulaukė pripažinimo tarp sportininkų, įskaitant Vokietijos rinktinės žaidėjus. PUMA pelnė gerą vardą dėl savo įsipareigojimo tobulinti sportinės avalynės technologijas, leidžiančias sportininkams pasiekti geresnių rezultatų.
PUMA sporto laimėjimai ir naujovės
Sparčiai žengiant į priekį, įmonė išgarsėja su pirmuoju futbolo avalynės modeliu „PUMA Atom“, vėliau patobulintu Vokietijos rinktinės žaidėjams. Vos per kelerius metus su PUMA avalyne sumušami pasaulio rekordai (100 m bėgimo rungtyje Heinzas Füttereris) ir iškovojami olimpiniai medaliai - aukso Arminas Hary, Abebe Bikilas, Gastonas Roelantsas ir Mary Rand. Be to, 1970 m. garsusis futbolininkas Pelé laimėjo pasaulio futbolo čempionato nugalėtojo titulą avėdamas „PUMA King“ futbolo batais.
Tuo metu PUMA taip pat išplėtė savo asortimentą, įtraukdama sportinę aprangą, o vėliau, 1985 m., sukūrė pirmąjį pasaulyje avalynės modelį su modernia „Running System“ amortizacijos sistema, kurioje sujungti keli medžiagos sluoksniai, užtikrinantys atramą ir stabilumą kiekvienam naudotojo judesiui. Dėl sportinės avalynės dizaino naujovių PUMA prekės ženklas tapo vienu iš šios srities lyderių, pritraukiančių tiek profesionalius sportininkus, tiek sportininkus mėgėjus.
PUMA prekės ženklo kūrimas ir bendradarbiavimas
PUMA yra pirmasis sporto prekės ženklas, pradėjęs bendradarbiauti su žinomu dizaineriu Jil Sander, su kuriuo jie kartu kuria PUMA gyvenimo būdo batelius, skirtus skirtingiems nešiotojams. Šis bendradarbiavimas pradėjo tendenciją, kai sporto prekių ženklai pradėjo bendradarbiauti su mados dizaineriais, kad sukurtų gaminius, kuriuose sportinis funkcionalumas derinamas su madingu dizainu.
Bėgant metams prekės ženklas toliau vystėsi ir kūrė pažangiausias technologijas, taikomas tiek avalynei, tiek drabužiams, skirtiems įvairioms sporto šakoms. PUMA pirmieji pradėjo die gti tokias naujoves kaip CELL technologija, užtikrinanti pažangią amortizaciją, arba IGNITE, didinanti bėgimo efektyvumą.
Šiandien platų PUMA prekės ženklo asortimentą sudaro gaminiai, skirti futbolininkams, bėgikams, tenisininkams ir net golfo žaidėjams. Prekės ženklas nuolat plečia savo asortimentą naujomis kolekcijomis ir gaminių linijomis, kurios atitinka besikeičiančius rinkos poreikius.
PUMA šiandien - inovacijos ir tvarumas
Šiandien PUMA prekės ženklas yra kokybės, naujovių ir stiliaus sinonimas. Įmonė ne tik toliau tęsia savo įsipareigojimą plėtoti sporto technologijas, bet ir imasi daugybės priemonių tvarumui skatinti. PUMA į savo kolekcijas įtraukia perdirbtas medžiagas ir naudoja technologijas, kurios mažina vandens ir energijos sąnaudas gamybos procese, o tai labai svarbu kovojant su klimato kaita.
PUMA taip pat dalyvauja įvairiose socialinėse iniciatyvose, remia jaunuosius sportininkus ir skatina fizinį aktyvumą visame pasaulyje. Bendrovė bendradarbiauja su ne pelno siekiančiomis organizacijomis ir dalyvauja socialinėse kampanijose, kuriomis siekiama gerinti gyvenimo kokybę ir ugdyti sporto talentus įvairiose bendruomenėse.
PUMA - tai prekės ženklas, atlaikęs laiko išbandymą ir tebėra įkvėpimas ištisoms sportininkų kartoms. Jo avalynė ir gaminiai reiškia meistriškumą, naujoves ir autentiškumą. Nuolat diegdama naujoves ir siekdama tobulumo, PUMA išlieka vienu iš labiausiai atpažįstamų ir gerbiamų prekių ženklų pasaulyje.
Sportano.lt internetinėje sporto prekių parduotuvėje rasite geriausius PUMA gaminius, nesvarbu, ar esate pradedantysis, ar pažengęs sportininkas.