2004 m. draugų, brazilų džiudžitsu entuziastų iš Varšuvos, įkurtas MANTO yra tarptautinį pripažinimą pelnęs kovinio sporto drabužių prekės ženklas. Šiandien MANTO gaminių galima įsigyti daugiau nei 50 pasaulio šalių, o labiausiai jie paplitę Europos, Šiaurės Amerikos ir Japonijos rinkose.
MANTO prekės ženklo filosofija grindžiama miesto stiliaus ir kovos menų stiliaus derinimu, siūlant stilingus ir funkcionalius drabužius bei aksesuarus. MANTO siekia skleisti pozityvumą kurdama gaminius, kurie padeda visų lygių sportininkams siekti savo sportinių tikslų.
MANTO nuolat vystosi, tobulina savo gaminių asortimentą ir plečia savo veiklos sritį. Dėl atsidavimo ir sunkaus darbo prekės ženklas nuėjo ilgą kelią ir dar laukia daug iššūkių. Prekės ženklo sėkmę lemia klientų ir kovos menų bendruomenės palaikymas.