30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Perjungikliai ir perjungikliai su rankena

Vairas Rankenos ir vairai - patikimi modeliai, kuriuos galite įsigyti "Sportano" parduotuvėjeKiekvienas dviratininkas, nepriklausomai nuo jo patirties lygio, įvertins sklandaus pavarų perjungimo ir efektyvaus stabdymo svarbą. Vairai ir rankenos - tai dviračio sudedamosios dalys, kurios leidžia kontroliuoti šias dvi pagrindines funkcijas. Nors iš pirmo žvilgsnio jos gali atrodyti kaip paprastos svirtys, jos atlieka sudėtingą vaidmenį užtikrinant saugumą ir važiavimo efektyvumą. "Sportano" parduotuvėje rasite aukštos kokybės perjungiklių ir vairų iš tokių pripažintų prekių ženklų, kaip "Shimano" ir SRAM.Perjungiklių veikimo principas ir konstrukcijaPerjungikliai yra pagrindinė dviračio perjungimo sistemos sudedamoji dalis, leidžianti dviratininkui sklandžiai ir tiksliai perjungti pavaras. Tiesiogiai bendradarbiaudami su bėgių perjungikliais ir alkūnėmis, alkūnės atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant optimalų pavaros perjungimą, leidžiantį dviratininkui prisitaikyti prie skirtingo reljefo ir važiavimo greičio. Pagrindinę manžetės konstrukciją sudaro svirtis (arba svirtys), perjungimo mechanizmas, spyruoklės ir trosas. Svirtis yra pagrindinis kontakto su dviratininku taškas, kuriuo traukiamas arba atpalaiduojamas trosas, turintis įtakos bėgių perjungimo mechanizmo judėjimui ir pavarų perjungimui. Manžetės viduje esantis pavarų perjungimo mechanizmas yra atsakingas už tikslų svirties judesio perdavimą trosui. Priklausomai nuo manžetės modelio, šis mechanizmas gali veikti paspaudimo principu (kai kiekvienas paspaudimas atitinka vienos pavaros perjungimą) arba veikti sklandžiau. Manžetėse esančios spyruoklės reikalingos tam, kad perjungus pavarą svirtis grįžtų į pradinę padėtį ir būtų paruošta kitam perjungimui. Prie vairo prijungtas trosas eina per korpusą ir jungiasi su pavarų perjungikliu, todėl jis juda reaguodamas į dviratininko veiksmus prie vairo. Kai dviratininkas naudoja vairą, svirtis traukia arba atlaisvina trosą. Traukiant arba atpalaiduojant trosą, pajuda pavarų perjungimo svirtis, kuri savo ruožtu perkelia grandinę į kitą grandinėlės pavarą. Priklausomai nuo svirties judėjimo krypties, grandinė gali pereiti į aukštesnę arba žemesnę pavarą, todėl dviratininkas gali padidinti arba sumažinti greitį. Svarbiausias manžetės veikimo aspektas yra jos gebėjimas tiksliai valdyti bėgių perjungiklius. Šiuolaikiniai perjungikliai sukurti taip, kad sumažintų grandinės praleidimo ar netinkamo užmautimo ant alkūnės riziką, todėl važiuojama efektyviau ir patogiau. kas yra vairas? Stabdžių ir rankenų derinys bėgių perjungimo svirtis Rankenų perjungikliai - tai naujoviški prietaisai, kurie sujungia stabdžių rankenėlės ir pavarų perjungimo rankenėlės funkcijas. Tai vienas pažangiausių dviračių stabdžių ir pavarų perjungimo sistemų sprendimų, užtikrinantis patogumą, sklandų veikimą ir tikslumą. Tradiciškai stabdžių ir pavarų perjungimo rankenėlės buvo atskiri dviračio vairo komponentai. Tačiau tobulėjant dviračių technologijoms, gamintojai ėmė siekti didesnio efektyvumo ir ergonomiškumo, todėl šie du pagrindiniai komponentai buvo sujungti į vieną įrenginį. Tai suteikia dviratininkams galimybę perjungti pavaras ir stabdyti nejudinant rankų ant vairo, o tai ypač naudinga sudėtingomis bekelės sąlygomis arba važiuojant dinamiškai. Išoriškai vairas primena standartinę stabdžių rankeną, tik turi papildomas svirtis arba mygtukus pavarų perjungimui. Vairo viduje yra sudėtingas mechanizmas, leidžiantis tiksliai veikti ir stabdžių, ir bėgių perjungimo sistemoms. Stabdžių svirtis veikia tradiciškai - ją paspaudus įjungiami stabdžiai. Kita vertus, pavarų perjungimo mechanizmas gali būti valdomas papildomomis svirtimis arba mygtukais, kuriais įtempiamas arba atpalaiduojamas bėgių perjungimo trosas. Integravus rankeną su pavarų perjungimo mechanizmu ne tik optimizuojama vieta ant vairo, bet ir gerokai pagreitėja bei supaprastėja pavarų perjungimo ir stabdymo operacijos, todėl dviratininkas gali geriau valdyti transporto priemonę. Dviratininkams, kurie važinėja sudėtingomis sąlygomis, pavyzdžiui, dviračių kroso lenktynėse, važiuodami bekele ar dinamiškai važinėdami mieste, vairas yra tikra palaima. Dėl jų teikiamos sklandumo ir reakcijos savybės jie yra vienas iš paklausiausių šiuolaikinių dviračių komponentų. vairų ir vairalazdžių tipai: skirtumai ir pritaikymasVarikliai ir vairai, kurie yra pagrindiniai dviračio stabdžių ir bėgių perjungimo sistemų komponentai, turi skirtingas atmainas ir versijas, pritaikytas konkretiems dviratininkų poreikiams. Kiekvieno tipo perjungikliai ar vairas yra pritaikyti konkrečioms važiavimo sąlygoms, technikai ir naudotojo patirties lygiui. Tradiciniai perjungikliai, dažnai sutinkami senesniuose dviračiuose, yra paprastos svirtelės arba rankenėlės, esančios ant vairo. Jos valdomos sukant arba perjungiant, kad būtų galima perjungti pavaras. Nors jie mažiau ergonomiški nei modernesni modeliai, daugelis žmonių juos vertina dėl paprastumo ir patikimumo. Vairas yra modernus sprendimas, kuriame pavarų perjungimo funkcija sujungta su stabdžių rankenėle. Be akivaizdžių ergonomikos ir vietos ant vairo taupymo privalumų, rankenėlės leidžia dviratininkui greitai ir intuityviai, nejudinant rankų, perjungti pavaras ir tuo pačiu metu stabdyti. Yra įvairių rankenų rankenų versijų, tinkančių skirtingoms pavarų perjungimo ir stabdžių sistemoms. Pavyzdžiui, penkių ar septynių pavarų perjungimo sistemoms skirtos rankenos gali skirtis nuo rankenų, skirtų sistemoms su didesniu pavarų skaičiumi. Panašiai skiriasi ir rankenų, skirtų V formos stabdžiams ir diskinių stabdžių sistemoms, konstrukcijos. Kitas tipas - elektroniniai vairai, kuriuose, kaip rodo pavadinimas, pavarų perjungimui naudojama elektronika. Mygtukai pakeičia tradicines svirtis, o visa sistema veikia nuo baterijų. Dėl savo tikslumo ir greičio jie ypač populiarūs lenktyniniuose kelių dviračiuose. Tradicinius vairus dažnai renkasi klasikinių dviračių entuziastai ir tie, kurie vertina paprastumą. Kita vertus, vairai dominuoja moderniuose MTB ir kelių dviračiuose, kur svarbiausia yra reakcija ir ergonomika. Elektroninius vairus, kurie yra brangesnis sprendimas, dažniau renkasi profesionalai ir technologijų entuziastai. Tinkamo vairo ar rankenų pasirinkimas labai priklauso nuo konkretaus dviratininko pageidavimų, dviračio tipo ir važiavimo tikslo. Svarbu, kad pasirinkimas atitiktų jūsų važiavimo stilių ir su įranga susijusius lūkesčius.
Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą