30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Laisvai riedantis dviratis

"Sportano" parduotuvėje siūlomi dviračiai su laisvaisiais rataisVažinėjimas dviračiu jau daugelį metų teikia džiaugsmą ir yra puiki transporto priemonė daugeliui žmonių visame pasaulyje. Pagrindinė bet kurio dviračio pavaros mechanizmo dalis yra laisvasis ratas. Jis yra atsakingas už galimybę važiuoti į priekį, kartu leidžiant pedalams laisvai suktis atgal, nedarant įtakos rato judėjimui.laisvojo rato konstrukcija ir mechanizmasLaisvasis ratas yra kompaktiškas mechanizmas, atliekantis pagrindinį vaidmenį daugumos tradicinių dviračių varomojoje jėgainėje. Tai specialiai sukonstruotas įtaisas, leidžiantis ratui suktis į priekį nejudinant pedalų, bet blokuojantis rato sukimąsi atgal. Laisvojo rato pagrindas - krumpliaračio mechanizmas, kurį sudaro keletas krumpliaračių ir vadinamųjų pedalų. - maži į nagus panašūs elementai, kurie blokuoja krumpliaračius, kai bandome minti pedalus atgal. Taip užtikrinama, kad nustojus minti pedalus ratas toliau suktųsi ir dviratis judėtų į priekį. Tačiau, kai bandome pedalus sukti atgal, krumpliaračiai sąveikauja su krumpliaračiais, juos užrakina ir neleidžia ratui suktis ta kryptimi. Be pagrindinio krumpliaračio mechanizmo, laisvasis ratas turi guolius, kurie leidžia mechanizmui sklandžiai suktis aplink stebulės ašį. Šie guoliai paprastai tepami specialiu tepalu, kuris sumažina trintį ir nusidėvėjimą, todėl pailgėja viso įrenginio tarnavimo laikas. Išorinė laisvojo rato dalis, prie kurios tvirtinamos žvaigždutės, dažnai turi skirtingo dydžio ir skaičiaus dantų. Šie krumpliaračiai kartu su dviračio grandine lemia dviratininkui prieinamus pavarų perdavimo skaičius, nuo kurių priklauso, kaip lengva ar sunku minti pedalus įvairiomis sąlygomis.laisvieji ratukai ir kasetės: pagrindiniai skirtumaiLaisvieji ratukai ir kasetės yra dvi pagrindinės dviračiuose naudojamos pavaros sistemos, tačiau, nors jos abi atlieka panašias funkcijas, tarp jų yra keletas svarbių skirtumų. Laisvasis ratas yra vientisas mechanizmas, kuriame į vieną dalį sujungti ir krumpliaračiai, ir laisvojo rato mechanizmas. Jis tiesiogiai prisukamas prie galinio rato stebulės. Dėl savo konstrukcijos atskirus laisvojo rato krumpliaračius pakeisti gali būti sunku arba net neįmanoma. Laisvojo rato žvaigždutės dažniau sutinkamos senesniuose arba pigesniuose dviračių modeliuose. Kita vertus, kasetė yra laisvai išdėstytų žvaigždučių rinkinys, sumontuotas ant specialios laisvojo rato galinės stebulės. Kasetės pranašumas yra tas, kad jas galima lengvai išardyti ir prireikus pakeisti atskiras žvaigždutes. Dėl šio modulinio pobūdžio kasetinės pavaros sistemos yra populiaresnės šiuolaikiniuose dviračiuose, ypač skirtuose pažangesniam naudojimui.Tinkamo laisvojo rato pasirinkimas: kriterijai ir rekomendacijosRenkantis laisvąjį ratą savo dviračiui, reikia atsižvelgti į keletą pagrindinių veiksnių. Pirmiausia svarbu suderinti laisvojo rato žvaigždučių skaičių su pavarų skaičiumi, esančiu perjungimo rankenėlėje. Kitas svarbus aspektas - pavarų diapazonas. Jei planuojate važinėti kalvotomis vietovėmis arba jei jūsų tikslas - greitai važiuoti lygia vietove, jums reikia laisvojo rato su tinkamu pavarų diapazonu. Kuo didesnis krumpliaračių diapazonas, tuo didesnė pavarų perdavimo skaičių įvairovė, todėl lengviau važiuosite į įkalnes ir efektyviau važiuosite lyguma. Taip pat svarbu medžiagų, iš kurių pagamintas laisvasis ratas, kokybė. Geresnės kokybės laisvojo rato krumpliaračiai, pagaminti iš patvarių medžiagų, tarnaus ilgiau ir geriau atlaikys nuolatinį dėvėjimąsi. Galiausiai, prieš renkantis verta pasikonsultuoti su ekspertu arba dviračių mechaniku. Specialistai galės suteikti vertingos informacijos ir rekomendacijų, kaip geriausiai pritaikyti laisvąjį ratuką jūsų dviračiui ir važiavimo stiliui.
Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą