Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Viršūnės Riedlentėms - išsirinkite tinkamą Sportano parduotuvėjeRiedlentės viršus, dažnai vadinamas tiesiog "lenta", yra pagrindinė bet kurios riedlentės sudedamoji dalis. Tai yra tai, ant ko važiuodami statome kojas, atliekame triukus ir jaučiame ryšį su žeme. Jos forma, dydis, medžiaga ir konstrukcija turi tiesioginės įtakos tam, kaip riedlentė reaguoja į mūsų judesius ir kokį manevringumą ji mums suteikia.Viršutinių dalių tipai: įvairios formos skirtingiems važiavimo stiliams VažinėjimasRiedlentės viršūnės yra labai įvairios ir pritaikytos konkrečių važiavimo stilių poreikiams. Svarbiausias aspektas renkantis viršutinę dalį yra nustatyti, kokiu tikslu norite ją naudoti. Vieni populiariausių viršūnių tipų yra šie: Šios trumpos ir palyginti siauros viršutinės dalys skirtos važinėti miesto gatvėmis. Jie idealiai tinka triukams, šuoliams ir važiavimui ant laiptų ar turėklų atlikti. Vert tops: tai lentos, skirtos važinėti vertikaliomis rampomis arba vadinamaisiais half-pipes. Jos pasižymi didesniu standumu ir dažnai yra šiek tiek platesnės nei tradicinės gatvės viršūnės. Cruiser tops: skirtos patogiam važiavimui dideliais atstumais. Jos dažnai turi užapvalintus kraštus ir yra platesnės, kad užtikrintų stabilumą ir sklandesnį važiavimą. Longboard viršūnės: ilgesnės ir platesnės nei dauguma tradicinių riedlenčių, idealiai tinka važiuoti nuo kalno ir ilgus atstumus. Jos gali būti įvairių formų, įskaitant "pintail", "drop-through" arba "fishtail". Laisvojo stiliaus viršūnės: skirtos sudėtingiems triukams atlikti, jos yra simetriškos formos ir dažnai turi papildomas funkcijas, pavyzdžiui, nosį ir uodegą, kad būtų lengviau atlikti užtikrintus manevrus. Renkantis riedlentės viršų verta atkreipti dėmesį ne tik į jo formą, bet ir į konstrukcijos medžiagą, kuri gali turėti įtakos jo svoriui, patvarumui ir reakcijai į įvairius manevrus. Galutinis pasirinkimas priklauso nuo individualių riedlentininko pageidavimų ir aplinkos, kurioje jis dažniausiai važinėja riedlente.Gamyboje naudojamos medžiagos: iš tradicinės medienos Kai galvojame apie riedlentes, pirmiausia pagalvojame apie tradicinę klevo medieną, kuri dešimtmečius buvo pagrindinė medžiaga, iš kurios buvo gaminamos viršūnės. Klevo mediena vertinama dėl savo patvarumo, lankstumo ir natūralaus "atšokimo". Tačiau tobulėjant technologijoms ir keičiantis riedlentininkų poreikiams, gamintojai ėmė eksperimentuoti su įvairiomis medžiagomis, ieškodami geresnių eksploatacinių savybių ir ilgaamžiškumo. Riedlenčių pramonėje išpopuliarėjo kompozitai, pavyzdžiui, anglies ar stiklo pluoštas. Anglies pluoštas yra lengvas, tačiau labai tvirtas, todėl tai idealus pasirinkimas ieškantiems patvarios, bet lengvos lentos. Stiklo pluoštas, nors ir sunkesnis už anglį, taip pat pasižymi išskirtiniu tvirtumu ir gali būti derinamas su kitomis medžiagomis, pavyzdžiui, mediena, kad būtų sukurtas kompozitinis viršus, pasižymintis puikiomis važiavimo savybėmis. Be to, naudojant tokias medžiagas galima sukurti pažangesnes formas ir profilius, kurių nebūtų įmanoma sukurti naudojant tik medieną. Tačiau nereikėtų pamiršti ir kitų medienos rūšių, pavyzdžiui, bambuko, kuris tampa vis populiaresnis tarp ekologiškai sąmoningų riedlentininkų. Bambukas yra atsinaujinanti žaliava, kuri taip pat yra patvari ir lanksti, todėl tai puikus pasirinkimas tiems, kurie nori derinti tvarius pasirinkimus su eksploatacinėmis savybėmis. konstrukcija ir sluoksniavimas: kaip stalviršio konstrukcija veikia jo patvarumąRaktas į riedlentės stalviršio tvirtumą ir ilgaamžiškumą yra jo sluoksniuota konstrukcija. Daugumą riedlentės lentų sudaro keli ploni medienos ar kitos medžiagos sluoksniai, kurie sluoksniuojami tarpusavyje. Šis laminavimo procesas ne tik sustiprina lentą, bet ir leidžia gamintojams manipuliuoti jos lankstumu ir reakcija į sukimąsi. Svarbus sluoksniuotos konstrukcijos elementas yra kiekvieno sluoksnio pluošto kryptis. Sluoksnių susiejimas taip, kad vieno sluoksnio pluoštai būtų išdėstyti statmenai gretimo sluoksnio pluoštams, labai padidina tvirtumą ir atsparumą lūžiams. Dėl to riedlentės atlaiko didžiulį spaudimą ir apkrovas, atsirandančias važiuojant ir atliekant triukus. Ne mažiau svarbūs viršutinės dalies konstrukcijoje yra sluoksniams laminuoti naudojami klijai. Klijai turi būti ne tik tvirti, bet ir lankstūs, kad lentą būtų galima drąsiai lenkti ir sukti be išsisluoksniavimo pavojaus. Aukštos kokybės klijai yra atsparūs drėgmei ir temperatūrai, todėl užtikrina, kad stalviršis tarnaus daugelį intensyvaus naudojimo metų. Bėgant metams gamintojai taip pat eksperimentavo su skirtingais stalviršių storiais ir sluoksnių skaičiumi, kad rastų tobulą pusiausvyrą tarp patvarumo ir lankstumo. Kai kurios plokštės gali turėti tik tris ar keturis sluoksnius, o kitos - septynis ar daugiau. Tinkamo storio ir sluoksnių skaičiaus pasirinkimas priklauso nuo riedlentininko pageidavimų ir nuo to, kokius manevrus jis planuoja atlikti.
Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą