Italų prekės ženklo „Giro“ istorija skaičiuoja daugiau nei 30 metų, o jį įkūrė Jimas Gentesas, „apsėstas“ dizaino ir reagavimo į nepatenkintus dviračių sporto entuziastų poreikius. Bendrovė teigia, kad: „Kol sieksite būti greitesni, didesni ir geresni, mes gaminsime įrangą, kuri padės jums tai pasiekti“.
Dėmesys mažiausioms detalėms yra vienas iš pagrindinių „Giro“ skiriamųjų bruožų. Nuo nebrangaus kelių šalmo, iki marškinėlių pritaikymo ir medžiagos, iki spragtelėjimo, kurį skleidžia „Switchblade“, kai suveikia smakro juosta.
1985 m. buvo sukurtas pirmasis šalmas Advantage™, skirtas triatlonininkams, po dvejų metų per Tour de France jaunas amerikietis, pradėjęs naudoti naują aerodinaminę įrangą (įskaitant šalmą Aerohead™), laimėjo tris savaites trukusias lenktynes aštuoniomis sekundėmis, o 1992 m. prekės ženklas sukūrė modulinį vandens buteliuką su plačia dangtelio anga („pop-top“ buteliukas), kuris tapo dviračių sporto ikona.
Italų gamintojas taip pat sukūrė tokius atradimus kaip Roc Loc® reguliavimo rankenėlė, pagerinanti šalmo stabilumą važiuojant per šaknis ir akmenis, modulinis visą veidą dengiantis šalmas laisvojo stiliaus slidininkams, lengvas slidinėjimo šalmas su ventiliacijos angomis, slidinėjimo akiniai su Manifes™ lęšių keitimo sistema, d viratininkų batai, išsiskiriantys savo prigludimu, patogumu ir pritaikomumu, arba Aether MIPS šalmas su erdvia, atvira konstrukcija ir MIPS Spherical technologija, užtikrinančia geresnę dviratininkų galvos apsaugą.
Šiandien „Giro“ - tai ne tik šalmai, bet ir specializuoti dviratininkų batai, funkcinė dviratininkų apranga vyrams, moterims ir vaikams bei aksesuarai, pavyzdžiui, MTB dviratininkų akiniai, pirštinės, bidonai ar kepurės.