„Sea to Summit" - tai prekės ženklas, kurio ištakos siekia 1983 m., kai Rolandas Tysonas, būdamas vos 17 metų, savo vaikystės kambaryje senąja siuvimo mašina pradėjo kurti lauko aprangą. Būdamas jaunas lauko entuziastas, Rolandas greitai atrado savo aistrą ir talentą kurti naujovišką įrangą. Jo kuriama ir gaminama įranga Australijos entuziastams paskatino sukurti prekės ženklą „ Sea to Summit“ 1991 m., po nepaprasto pirmojo įkopimo į Everesto kalną.
Sea to Summit" - tai ne tik pasakojimas apie prekės ženklo ištakas, bet ir apie siekį kurti geriausią, lengviausią ir patvariausią įrangą. Rolandas ir 1993 m. prie jo prisijungusi partnerė Penny Sanderson keliavo po pasaulį, bandė gaminius ir tobulino jų dizainą. Penny, turinti šešerių metų patirtį „Australian Geographic“, įnešė savo aistrą tyrinėjimams ir naujovėms, kurios puikiai papildė „ Sea to Summit“ misiją.
Dėl Penny ir Rolando meilės kelionėms ir dizainui prekės ženklas „ Sea to Summit“ greitai tapo pasauliniu prekės ženklu. Jie ir toliau vadovauja įmonei, dalyvauja visuose proceso etapuose - nuo žaliavų kūrimo iki puikios įrangos pristatymo klientams visame pasaulyje.
Sea to Summit išsiskiria rinkoje savo įsipareigojimu kurti išskirtinę lauko įrangą, išbandytą ekstremaliomis sąlygomis. Jų gaminiai skirti tikriems nuotykių entuziastams, vertinantiems kokybę, naujoves ir ilgaamžiškumą.