„Gant“ yra prestižinis drabužių prekės ženklas, turintis turtingą istoriją. 1949 m. Niu Heivene, Konektikuto valstijoje, jis pradėjo gaminti vyriškus marškinius. Nuo to laiko „Gant“ tapo pasauliniu amerikietiško „preppy“ stiliaus simboliu, siūlančiu platų vyriškų, moteriškų ir vaikiškų drabužių asortimentą. Šis prekės ženklas garsėja tuo, kad derina klasikinę eleganciją su moderniais elementais, todėl jo gaminiai yra unikalūs ir atpažįstami visame pasaulyje.
Kokybė ir dėmesys detalėms - tai ramsčiai, kuriais grindžiamas „Gant“ asortimentas. Kiekvienas „Gant“ gaminys - nuo legendinių marškinių su sagomis iki patogių džemperių, nuo elegantiškų kostiumų iki laisvalaikio marškinėlių ir chinos - yra aukštos kokybės medžiagų, preciziško meistriškumo ir nepakartojamo stiliaus sinonimas.
„Gant“ ypač vertina paveldą ir tradicijas, o tai atsispindi nuolatiniame įsipareigojime atnaujinti klasikinį dizainą ir gamybos būdus, kartu diegiant naujoves, kad būtų patenkinti šiuolaikinių vartotojų poreikiai. Todėl „Gant“ gaminiuose derinamas nesenstančio žavesio ir šiuolaikinių mados tendencijų derinys.
Prekės ženklas pelnė pripažinimą ne tik dėl savo gaminių kokybės, bet ir dėl įsipareigojimo laikytis tvarumo. Gant“ aktyviai stengiasi mažinti anglies dvideginio pėdsaką naudodama tvarias medžiagas, pavyzdžiui, ekologišką medvilnę, ir įgyvendindama aplinkos apsaugos iniciatyvas.
Be to, „Gant“ garsėja tvirtomis prekės ženklo vertybėmis, tarp kurių - įsipareigojimas siekti meistriškumo, pagarba paveldui ir aistra naujovėms. Įmonė ir toliau įkvepia savo klientus išreikšti savo individualumą pasitelkiant elegantiškus ir rafinuotus drabužius, kurie yra ir funkcionalūs, ir madingi.