„CREP" yra pasaulyje pirmaujantis sportbačių priežiūros prekės ženklas. CREP yra sportinės avalynės priežiūros rinkos lyderė ir novatorė, todėlsiūlo sportbačių apsaugos, valymo ir laikymo produktus sportbačių mėgėjams visame pasaulyje.
CREP sulaukė didelės sėkmės: „The Sunday Times Fast Track 100“ užėmė antrąją vietą kaip sparčiausiai auganti nepriklausoma įmonė Jungtinėje Karalystėje ir, pasak „Financial Times“, sparčiausiai augantis mados prekės ženklas Europoje. Todėl „CREP“ tapo atpažįstamu vardu tarp vartotojų ir mažmenininkų 52 šalyse. CREP gyvena sportbačių kultūra, remdama muziką, sportą, meną ir madą. Prekės ženklas bendradarbiavo su apdovanojimus pelniusiu muzikos prodiuseriu DJ Khaledu ir užmezgė partnerystę su NBA, o tai dar labiau sustiprino jo pozicijas sportbačių mėgėjų rinkoje.