30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Dviračių vidiniai vamzdžiai ir priedai

Vidiniai vamzdžiai dviračių vamzdžiai ir priedai "Sportano" parduotuvėjeKiekvienas dviratininkas, tiek pradedantysis, tiek patyręs, supranta kokybiško vidinio vamzdelio svarbą savo dviračiui. Vidiniai vamzdeliai atlieka pagrindinį vaidmenį užtikrinant važiavimo komfortą, stabilumą ir veiksmingą nelygumų slopinimą. Be gerai parinkto ir prižiūrimo vidinių vamzdelių komplekto net ir geriausias dviratis gali tapti problemų šaltiniu važiuojant. "Sportano" pasirūpinome profesionaliomis dviračių dalimis, todėl pas mus rasite tokių prekių ženklų kaip "Michelin", "Peaty's", "Continental", "Topeak" ir "Zefal" dviračių vamzdelių ir priedų.Vamzdelių konstrukcija ir tipai: pagrindų supratimasDviračių vamzdeliukai yra esminė daugumos dviračių dalis, padedanti išlaikyti orą padangos viduje. Nors gali atrodyti, kad tai paprastas gaminys, jų konstrukcija ir tipai yra ilgamečių tyrimų ir inovacijų dviračių pramonėje rezultatas. Vidinio vamzdelio konstrukcija gana paprasta: jį sudaro lanksti medžiaga, dažniausiai butilo guma arba lateksas, kurią galima pripūsti iki tam tikro slėgio. Vidinio vamzdelio centre yra vožtuvas, per kurį įleidžiamas ir išleidžiamas oras. Vožtuvai gali būti įvairių tipų, dažniausiai naudojami Presta ir Schraderio vožtuvai, kurių konstrukcija ir paskirtis skiriasi. Vamzdžių tipai gali būti klasifikuojami pagal įvairius kriterijus. Vienas iš pagrindinių yra naudojamos medžiagos tipas. Populiariausi yra butilo vidiniai vamzdeliai, kurie pasižymi geru atsparumu pradūrimui ir yra palyginti pigūs. Kita vertus, turime latekso vidinius vamzdelius, kurie yra lankstesni ir geriau sugeria vibraciją, tačiau juos gali reikėti dažniau pumpuoti. Kitas klasifikavimo kriterijus - vidinio vamzdelio dydis, kuris turėtų atitikti dviračio padangos dydį. Vidinių vamzdelių yra įvairių dydžių: nuo skirtų mažiems vaikiškiems dviračiams iki didelių vidinių vamzdelių, skirtų MTB dviračiams. Vidinius vamzdelius taip pat galima klasifikuoti pagal jų paskirtį. Kelių dviračių vidiniai vamzdžiai paprastai būna siauresni ir skirti didesniam slėgiui, palyginti su kalnų dviračių vidiniais vamzdžiais, kurie yra platesni ir atsparesni pažeidimams. Vidiniai dviračio vamzdžiai yra pagrindinė dviračio sudedamoji dalis, turinti įtakos važiavimo patogumui, našumui ir bendrai važiavimo patirčiai. Norint išsirinkti tinkamą gaminį ir užtikrinti, kad važiavimas būtų be rūpesčių, labai svarbu suprasti konstrukcijos pagrindus ir vidinių vamzdelių tipus.Vamzdžių sandarikliai: apsauga nuo Kai galvojate apie ilgą kelionę dviračiu, vienas iš labiausiai varginančių įvykių, kurie gali nutikti, yra pradurtas vidinis vamzdis. Įsivaizduokite situaciją: važiuojate vaizdinga vietove, atsipalaidavę mėgaujatės aplinka ir staiga pajuntate, kad jūsų ratas vis labiau purvinas. Tai momentas, kai vidinių vamzdelių sandarikliai tampa pirmąja gynybos linija nuo tokių netikėtumų. Sandarikliai - tai specialiai sukurti skysčiai, kurie prireikus greitai užpildo ir užsandarina vidinio vamzdelio skyles. Jie neįkainojami, ypač ilgose kelionėse, kai nenorite gaišti laiko vidinio vamzdelio keitimui ar taisymui. Sandariklis veikia greitai reaguodamas į sąlytį su oru - pradūrus vidinį vamzdelį, skystis iš karto užpildo skylę ir sukietėja, neleisdamas toliau prarasti oro. Naudojant sandariklį galima gerokai pailginti vidinio vamzdelio tarnavimo laiką ir išvengti būtinybės jį nedelsiant keisti. Taip sutaupoma ne tik laiko, bet ir išlaidų, susijusių su naujų vidinių vamzdelių pirkimu.Savaime užsiklijuojantys pleistrai ir remonto rinkiniai: pirmoji pagalba Kiekvienas dviratininkas turėtų būti pasirengęs netikėtiems gedimams, o pradurtas vidinis vamzdis yra vienas iš dažniausiai pasitaikančių. Nors sandarikliai yra puiki priemonė greitai sutaisyti, kartais prireikia tradiciškesnių remonto metodų, pavyzdžiui, savaime užsiklijuojančių pleistrų arba remonto rinkinių. Lipnūs pleistrai - tai maži lipnūs gumos gabalėliai, kuriuos galima lengvai priklijuoti prie pradurto vidinio vamzdžio ir greitai bei veiksmingai sutaisyti. Tai puikus sprendimas, kai esate kelyje ir jums reikia greito remonto. Didžiausias lipnių pleistrų privalumas yra tas, kad jiems nereikia jokių klijų ar kitų įrankių - tereikia nuvalyti pradurtą vietą, užklijuoti pleistrą ir važiuoti toliau. Kita vertus, taisymo rinkiniai yra išsamūs sprendimai, skirti pažangesniam vidinių vamzdžių remontui. Juose paprastai būna pleistrai, klijai, šiurkštus paviršius remonto vietai paruošti ir kartais įrankiai, pavyzdžiui, šaukštai padangoms nuimti. Nors jie reikalauja šiek tiek daugiau darbo nei lipnūs pleistrai, jie užtikrina patvaresnį remontą ir idealiai tinka tiems, kurie nori nuodugniai suremontuoti vidinę padangą, o ne tik naudoti laikiną sprendimą.Vamzdžio ventiliacijos angos: raktas į tinkamą slėgįVamzdžio ventiliacijos angos dažnai nepakankamai vertinamos, tačiau yra svarbūs dviračių ekosistemos komponentai. Beveik kiekvienas dviratininkas jas reguliariai naudoja, nors ne visada suvokia jų svarbą. Ventilis yra atsakingas už tinkamo slėgio padangoje palaikymą - būtent jis leidžia lengvai pripūsti vidinį vamzdį ir prireikus jį išleisti. Tinkamas slėgis padangose yra labai svarbus dviračio komfortui, sukibimui su keliu ir eksploatacinėms savybėms, todėl taip svarbu, kad vožtuvas veiktų tinkamai. Rinkoje yra įvairių tipų vožtuvų, populiariausi iš jų - Presta ir Schraderio vožtuvai. Kiekvienas iš jų turi savo unikalių savybių ir paskirtį. Presta vožtuvas, dažnai sutinkamas kelių dviračiuose, yra plonos konstrukcijos ir paprastai ilgesnis, todėl jame galima pasiekti didesnį slėgį. Tuo tarpu Schraderio vožtuvas, plačiai naudojamas kalnų dviračiuose ir automobiliuose, yra šiek tiek platesnis ir turi įmontuotą atbulinį vožtuvą. Tinkamo vožtuvo pasirinkimas priklauso nuo padangos tipo, ratlankio, taip pat nuo dviratininko pageidavimų. Tačiau svarbu nepamiršti, kad visada reikia naudoti tinkamą, konkrečiam vožtuvo tipui pritaikytą pripūtimo įtaisą. Reguliarus padangų slėgio stebėjimas ir vožtuvo priežiūra užtikrins optimalias važiavimo savybes ir gali gerokai pailginti padangų ir vamzdelių tarnavimo laiką.padangų šaukštai: būtina priemonė keičiant vamzdelįDaugeliui dviratininkų akimirka, kai reikia nuimti padangą norint pakeisti vamzdelį, gali tapti iššūkiu. Čia į pagalbą ateina padangų šaukštai - maži, bet nepakeičiami įrankiai, kurie gerokai palengvina šį procesą. Nors galite bandyti nuimti padangą ir be jų, naudojant šaukštus sumažėja rizika, kad nuimant padangą bus pažeistas ratlankis ar padanga. Šaukštai paprastai gaminami iš plastiko arba metalo ir naudojami padangos kraštui švelniai pakelti, kad ją būtų galima lengvai nuimti nuo ratlankio. Šis procesas reikalauja tam tikro tikslumo ir technikos, tačiau naudojant tinkamus šaukštus jis tampa daug lengvesnis. Pirmiausia iš vidinio vamzdžio išleiskite orą, tada šaukštu atsargiai nuimkite vieną padangos pusę nuo ratlankio. Pakeitus vidinį vamzdį, visas procesas atliekamas atvirkštine tvarka. Žmonėms, kurie dažnai važinėja dviračiais, ypač sudėtingomis vietovėmis, kur didesnė pradūrimo rizika, padangų šaukštų turėjimas įrankių rinkinyje yra beveik privalomas. Jie leidžia greitai ir veiksmingai pakeisti vidinę padangą sugedus, o tai labai svarbu norint nepertraukiamai ir saugiai važiuoti dviračiu. Pasirūpinti tinkamais įrankiais ir žinoti, kaip juos naudoti, yra būtina norint mėgautis važiavimu dviračiu be nereikalingų prastovų.
Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą