30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Nike

Nike

Nike prekės ženklo kilmė ir sukūrimas

Prekės ženklo Nike istorija prasidėjo 1964 m., kai jo kūrėjai Williamas Bowermanas ir Philas Knightas nusprendė pradėti verslą „Blue Ribbon Sports“. Iš pradžių įkūrėjai daugiausia platino japonišką avalynę, tačiau praėjus vos penkeriems metams nuo įkūrimo jie visiškai atsisakė šios idėjos ir prekės ženklą pervadino Nike - nuoroda į pergalės deivę. Nuo to laiko rinkoje kilo didelis susidomėjimas naujuoju gamintoju, o Nike gaminius pradėjo naudoti tokie sportininkai kaip Ilie Năstase.

Įkūrėjai daugiausia dėmesio skyrė naujovėms ir gaminių kokybei, todėl greitai sulaukė pripažinimo sporto pasaulyje. Tačiau pirmieji laimėjimai nebuvo lengvi. Kompanija „Blue Ribbon Sports“, iš pradžių veikusi kaip japonų prekės ženklo „Onitsuka Tiger“ (dabar ASICS) batų platintoja, 1971 m., įkvėpta graikų pergalės deivės, pakeitė pavadinimą į „Nike“. Ši simbolinė nuoroda į pergalę pasirodė esanti pranašiška, nes Nike netrukus pradėjo sėkmingai veikti tarptautinėje arenoje.

Perversmą sukėlęs septintasis ir aštuntasis dešimtmečiai

Septintasis ir aštuntasis dešimtmečiai buvo Nike prekės ženklo sukurtų technologinių sprendimų klestėjimo laikotarpis. Naujoviški „Nike Waffle Trainer“ bateliai sukėlė revoliuciją rinkoje dėl savo unikalaus vaflinio pado. Šis novatoriškas sprendimas užtikrino geresnį sukibimą ir komfortą, todėl pritraukė daugybę sportininkų prie šio prekės ženklo.
Dar vienas proveržis - batų paduose pradėtos naudoti dujinės pagalvėlės, kurios pradėjo „Air“ serijos modelių erą. 1982 m. buvo sukurti pirmieji „Nike Air Force“ bateliai, kurie greitai išpopuliarėjo ne tik tarp sportininkų, bet ir gatvės kultūroje. 1985 m. prasidėjęs bendradarbiavimas su garsiu krepšininku Michaelu Jordanu atnešė prekės ženklui didelę sėkmę ir lėmė „ Nike Air Jordan“ avalynės linijos sukūrimą. Šie bateliai tapo kultiniais tiek aikštelėje, tiek už jos ribų, o pats Michaelas Jordanas daugelį metų buvo šio prekės ženklo veidas.

Dešimtajame dešimtmetyje Nike taip pat pradėjo užkariauti gatvės drabužių rinką. Prekės ženklas suprato, kad sportinė avalynė gali būti ne tik funkcionali, bet ir madinga. Naujų modelių, kuriuose derėjo patogumas, stilius ir pažangios technologijos, pristatymas pritraukė platų vartotojų ratą.

Šiuolaikinė „Nike“ prekės ženklo veikla ir tvarumas

Nike neabejinga ir aplinkosaugos klausimams. Atsižvelgiant į tai, buvo sukurta nauja ekologiška „Nike Considered“ kolekcija. Ši kolekcija buvo atsakas į didėjantį vartotojų poreikį įsigyti ekologiškesnių gaminių. Į „Nike Considered“ buvo įtraukti batai, pagaminti iš perdirbtų medžiagų ir naudojant gamybos procesus, mažinančius poveikį aplinkai.
Šiandien Nike prekės ženklas yra vienas didžiausių sportinės avalynės, treniruočių aprangos, maudymosi kostiumų ir kitų funkcionalių treniruočių priedų gamintojų. Prekės ženklas ir toliau vykdo savo misiją - tiekti kokybiškus ir novatoriškus gaminius, skirtus tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems sportininkams, taip pat visiems tiems, kuriems svarbiausia patogumas ir unikalus stilius. Nike taip pat dalyvauja daugelyje socialinių ir sporto iniciatyvų, remia jaunuosius sportininkus ir propaguoja aktyvų gyvenimo būdą.

Savo veiksmais Nike demonstruoja, kad sportas - tai ne tik varžybos, bet ir rūpinimasis sveikata, aplinka ir bendruomene. Prekės ženklas nuolat kuria naujoves, kurios gali pagerinti žmonių gyvenimą visame pasaulyje, nepriklausomai nuo jų amžiaus ar sporto lygio. Tobulumo siekis ir nuolatinė naujų sprendimų paieška - tai, kas apibūdina Nike ir jau dešimtmečius išlaiko ją rinkos lydere.

Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą