30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Šarvai ir dviračių trosai

Šarvai ir dviračių trosai "Sportano" parduotuvėjeKiekvienas dviratininkas žino, kad teisingas stabdžių ir bėgių perjungiklių veikimas yra saugaus ir patogaus važiavimo pagrindas. Šarvai ir trosai yra nedideli, bet labai svarbūs komponentai, atliekantys pagrindinį vaidmenį šių sistemų veikimui. Nors diskusijose apie dviračių priežiūrą į juos dažnai nekreipiama dėmesio, jų būklė turi tiesioginės įtakos važiavimo kokybei.Laidų sistemos šarvų funkcija ir svarbaKalbėdami apie dviračius, dažnai dėmesį sutelkiame į labiau matomus komponentus, tokius kaip rėmai, ratai ar balneliai. Tačiau tokie daugeliui nepastebimi komponentai, kaip šarvai, atlieka svarbų vaidmenį bendroje troselių sistemoje ir lemia, kaip veiksmingai ir efektyviai veikia mūsų stabdžiai ar bėgių perjungikliai. Iš esmės šarvas yra troso danga. Pagrindinė jo funkcija - apsaugoti trosą nuo išorinių pažeidimų, pavyzdžiui, purvo, dulkių ar vandens. Apsauga taip pat apsaugo nuo pernelyg didelio troso lenkimo, kuris gali sukelti dilimą arba lūžį. Todėl šarvai yra būtini kabelių sistemoje, siekiant užtikrinti ilgą kabelių tarnavimo laiką ir sklandų mechanizmų, kuriuos jie palaiko, veikimą. Be to, šarvai atlieka svarbią trinties funkciją. Vidinė šarvo struktūra, dažnai sudaryta iš plonų spiralinių vielų arba sluoksniuotų sluoksnių, yra sukurta taip, kad sumažintų trintį tarp šarvo ir kabelio. Šios sąveikos optimizavimas yra labai svarbus tiksliam bėgių perjungiklių veikimui ir stabdžių veiksmingumui. Taip pat yra ir ergonominis aspektas. Šiuolaikiniai šarvai sukurti taip, kad juos būtų lengva uždėti ir pritaikyti įvairioms dviračio konfigūracijoms. Tai palengvina montavimą ir priežiūrą, o tai svarbu tiek profesionaliems dviračių mechanikams, tiek mėgėjams. Kitas svarbus aspektas - suderinamumas. Apsaugos šarvai turi būti pritaikyti tam tikrų tipų trosams ir stabdžių ar bėgių perjungimo sistemoms. Ne kiekvienas šarvas tiks kiekvienam troso tipui, todėl renkantis tinkamus komponentus svarbu atkreipti dėmesį į gamintojo specifikacijas. Dviračio troso sistemos šarvai nėra tik paprastas troso apvalkalas. Tai sudėtingi komponentai, skirti optimizuoti visos sistemos veikimą, apsaugoti nuo išorinių pažeidimų ir užtikrinti ilgalaikį sklandų dviračio mechanizmų veikimą. Be tinkamai suprojektuoto šarvo visa troso sistema negalėtų veikti taip efektyviai, kaip veikia.Dviračių troso konstrukcija ir tipai: stabdžių vs. bėgių perjungiklisKai galvojame apie dviračius, mūsų dėmesys paprastai sutelkiamas į labiau matomas dalis, tokias kaip rėmai, ratai ar balneliai. Tačiau tam, kad bėgių perjungimo ir stabdžių sistema veiktų tinkamai, labai svarbūs tinkamai veikiantys trosai. Dviračio trosai yra tarsi žmogaus kūno venos, perduodančios energiją iš stabdžių rankenos arba bėgių perjungimo rankenos atitinkamiems mechanizmams. Stabdžių trosai - tai trosai, kurie perduoda jėgą iš stabdžių rankenos į stabdžių suportą. Jie turi būti ypač stiprūs ir tvirti, nes stabdant juos veikia didelė jėga. Dėl šios priežasties jie paprastai būna storesni nei bėgių perjungimo lynai. Jų konstrukcija suprojektuota taip, kad jie kuo mažiau išsitemptų, todėl stabdymas yra tikslesnis ir veiksmingesnis. Kita vertus, bėgių perjungimo lynai skirti bėgių perjungimo mechanizmui judinti, kad būtų galima perjungti pavaras. Jie paprastai yra plonesni ir lankstesni nei stabdžių trosai. Dėl to juos galima lengvai pravesti sudėtingesniais dviračių rėmo keliais. Pagrindinė jų paskirtis - tiksliai perduoti judesį nuo vairo į bėgių perjungiklį.Medžiagos, naudojamos gaminant šarvus ir trosusKai reikia parinkti tinkamas medžiagas šarvams ir trosams, gamintojai turi rasti pusiausvyrą tarp patvarumo ir lankstumo. Nerūdijantis plienas yra dažniausiai naudojama medžiaga gaminant lynus dėl atsparumo korozijai ir tvirtumo. Aukštesnės klasės kabeliuose teflono danga suteikia papildomą apsaugą nuo oro sąlygų, kartu sumažina trintį ir užtikrina sklandų veikimą. Kalbant apie šarvus, jų pagrindinė funkcija - apsaugoti kabelius nuo atmosferos poveikio ir sukurti lygų kanalą, kuriuo jie galėtų slysti. Vidinį šarvų sluoksnį paprastai sudaro plieninės vielos spiralės, kurios užtikrina reikiamą tvirtumą ir formą. Išorinis sluoksnis paprastai gaminamas iš plastiko arba gumos, kad apsaugotų nuo vandens, purvo ir kitų elementų. Tobulesniuose šarvuose taip pat galima rasti papildomų sluoksnių ar dangų, kurios padidina patvarumą, atsparumą išorės veiksniams ir sumažina trintį tarp kabelio ir šarvo.
Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą