30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Tommy Hilfiger

„Tommy Hilfiger“ prekės ženklo kilmė ir filosofija

Tommy Hilfiger“ yra garsus amerikiečių mados prekės ženklas, visame pasaulyje žinomas dėl savo klasikinio, bet modernaus dizaino. 1985 m. paties Tommy Hilfigerio įkurtas prekės ženklas greitai pelnė pripažinimą ir įsitvirtino tarptautinėje mados scenoje dėl savo nesudėtingo dizaino, puikiai atspindinčio amerikietišką gyvenimo būdą.

Karjerą pradėjęs nuo nedidelio butiko Niujorke, Tommy Hilfigeris visada svajojo sukurti pasaulinį prekės ženklą. Įkvėpimo jis sėmėsi iš klasikinės Amerikos kultūros ir preppy stiliaus, kurį derino su šiuolaikinėmis tendencijomis. Nuo pat pradžių prekės ženklo filosofija buvo grindžiama plačiajai auditorijai prieinamų drabužių kūrimu, derinant prabangą su kasdieniu funkcionalumu. Toks požiūris greitai pelnė pripažinimą ir pavertė Tommy Hilfiger vienu labiausiai atpažįstamų vardų mados pasaulyje.

Prabanga ir kokybė Tommy Hilfiger kolekcijose

Tommy Hilfiger prekės ženklas yra prabangos, kokybės ir elegancijos sinonimas. Prekės ženklo kolekcijos apima tiek drabužius ir avalynę, tiek aksesuarus ir kvepalus vyrams ir moterims. Visiems „Tommy Hilfiger“ gaminiams būdingas išskirtinis dėmesys detalėms, naudojamos aukštos kokybės medžiagos ir inovacijos, kurios traukia tiek jaunesniąją, tiek vyresniąją kartą.
Vienas iš svarbiausių prekės ženklo sėkmės elementų - gebėjimas derinti klasikinį stilių su šiuolaikinėmis tendencijomis. Nuo elegantiškų kostiumų ir marškinių iki laisvalaikio džinsų ir marškinėlių - kiekviena „Tommy Hilfiger“ kolekcija atspindi ne tik dabartines tendencijas, bet ir nesenstantį stilių. Asortimentą papildo kvepalai ir aksesuarai, tokie kaip rankinės, diržai ar laikrodžiai, pabrėžiantys prekės ženklo kompleksiškumą ir universalumą.

Ypatingą dėmesį atkreipia prekės ženklo logotipas - baltas, mėlynas ir raudonas stačiakampis, simbolizuojantis amerikietišką paveldą ir patriotizmą. Šis logotipas tapo kultiniu ir iš karto atpažįstamas visame pasaulyje, siejamas su aukšta „Tommy Hilfiger“ gaminių kokybe ir patikimumu.

„Tommy Hilfiger“ socialinė atsakomybė ir tvarumas

Prekės ženklas „Tommy Hilfiger“ taip pat žinomas dėl savo įsipareigojimų įvairioms socialinėms ir aplinkosaugos iniciatyvoms, siekiančioms tvarios gamybos ir geresnių gyvenimo sąlygų bendruomenėse, kuriose veikia. Įmonė aktyviai dalyvauja aplinkos apsaugos ir paramos vietos bendruomenėms programose.
Vienas svarbiausių jos projektų - iniciatyva „Make It Possible“, kuria siekiama iki 2030 m. pasiekti visišką tvarumą. Ši programa apima įvairias priemones, pavyzdžiui, šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo mažinimą, gamybos atliekų šalinimą ir perdirbtų medžiagų dalies drabužių gamyboje didinimą. Tommy Hilfiger taip pat bendradarbiauja su pelno nesiekiančiomis organizacijomis ir dalyvauja įvairiose labdaros akcijose, remia švietimą, sveikatą ir socialinę lygybę.

Įmonė daug dėmesio skiria savo tiekimo grandinės skaidrumui ir etikai, užtikrindama, kad darbo sąlygos gamyklose būtų saugios ir sąžiningos. Dėl to prekės ženklas pelnė vartotojų, kurie vis dažniau sąmoningai renkasi gaminius, atkreipdami dėmesį į jų poveikį aplinkai ir visuomenei, pasitikėjimą.

Įvairovė „Tommy Hilfiger“ prekės ženklo drabužiuose

Vertindamas įvairovę ir įtrauktį, „Tommy Hilfiger“ kuria drabužius, atspindinčius skirtingus stilius ir asmenybes, kartu pabrėždamas kiekvieno žmogaus unikalias savybes. Dėl to šį prekės ženklą plačiai pripažįsta ir vertina mados mėgėjai visame pasaulyje.
Tommy Hilfiger dalyvauja įvairovę skatinančiose kampanijose, dirba su modeliais ir asmenimis, priklausančiais skirtingoms kultūroms, amžiaus ir fizinio pasirengimo grupėms. Prekės ženklas taip pat pristatė adaptuotų drabužių kolekcijas, sukurtas specialiai neįgaliesiems, taip pabrėždamas savo įsipareigojimą kurti visiems prieinamą madą.

Kiekviena prekės ženklo reklaminė kampanija yra kruopščiai apgalvota, kad būtų skatinama įtrauktis ir lygybė. Todėl „ Tommy Hilfiger“ tapo prekės ženklo, kuris ne tik kuria tendencijas, bet ir propaguoja socialines ir kultūrines vertybes, darančio įtaką teigiamiems pokyčiams mados pramonėje, simboliu.

Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą