30 dienų nemokamas grąžinimas nuo pristatymo datos. Patikrinkite, kaip atlikti grąžinimą
Daugelį produktų išsiunčiame per 48h.

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo prekės prieinamumo.

Patikrinkite išsamesnę informaciją
Nav switch

Įveskite paieškos terminą, kad pamatytumėte užuominas.

Padangų priedai

Padangų priedai profesionalams ir pramogautojams Važinėjimas dviračiu pateikia daug netikėtumų, vienas iš jų gali būti problemos su padangomis. Todėl tinkami padangų priedai yra ne tik aksesuaras, bet dažnai ir būtinybė, kad važiavimas būtų saugus ir patogus. Naudojant tinkamus priedus galima išvengti daugelio nemalonumų ir greitai pašalinti netikėtus gedimus. "Sportano" rūpinasi profesionaliais padangų priedais, todėl pas mus rasite tokių žinomų gamintojų kaip "Tubolight", "Peaty's", "Continental", "Zefal" ar "Park Tool" gaminių. Kiekvienas dviratininkas žino, kokia svarbi jo dviračio padangų ir vamzdžių kokybė ir ilgaamžiškumas. Tačiau dažnai pamirštame tai, kas yra tarp jų - ratlankio juostą. Ratlankio juosta yra pagrindinė dviračio sistemos dalis, užtikrinanti, kad vidinis vamzdis būtų apsaugotas nuo galimo žalingo sąlyčio su ratlankiu. Gaminant dviračių ratlankius, juose gali būti nelygumų arba aštrių briaunų, kurios važiuojant gali pažeisti vidinį vamzdelį. Rizika pažeisti vidinį vamzdelį yra daug didesnė, kai vežamas didelis krovinys, nelygus reljefas arba važiuojama sudėtingomis sąlygomis. Todėl ratlankio juosta yra ne tik apsauga, bet ir elementas, užtikrinantis geresnį padangos stabilumą važiuojant. Ji gali būti pagaminta iš įvairių medžiagų, pavyzdžiui, gumos, plastiko ar specialių audinių, o pagrindinė jos paskirtis - sukurti plokščią ir lygų paviršių tarp vidinio vamzdžio ir ratlankio. Tai ypač aktualu žemo profilio padangoms arba aukštos klasės dviračiams, kur svarbi kiekviena detalė.Padangų sandarikliai: apsauga nuo Kiekvienas dviratininkas, nesvarbu, ar jis profesionalus, ar mėgėjas, nori išvengti padangų pradūrimų važiuodamas. Padangos pradūrimas ne tik trukdo važiuoti, bet ir gali būti pavojingas. Padangų sandarikliai yra vienas iš pradūrimų problemos sprendimo būdų, nes apsaugo nuo objektų, kurie gali pažeisti padangą. Padangų sandariklis - tai specialus skystis, kuris įpurškiamas į vamzdinės arba bekamerinės padangos vidų. Pradūrus padangą, skystis greitai užsipildo ir užkemša skylę, todėl vairuotojas gali važiuoti toliau su minimaliu oro netekimu. Sandariklio veikimo mechanizmas susijęs su chemine reakcija, dėl kurios skystis, susidūręs su oru, tampa klampus ir tirštas. Svarbu tai, kad hermetikai veiksmingai apsaugo nuo mažų pradūrimų, pavyzdžiui, padarytų dyglių ar smulkių stiklų, tačiau jų gali nepakakti didesniems pažeidimams pašalinti. Naudodami sandariklius dviratininkai gali jaustis užtikrinčiau važiuodami nelygiu reljefu, keliais, kuriuose daug šiukšlių, arba tiesiog tose vietose, kur didesnė pradūrimo rizika. Jie ne tik padidina važiavimo saugumą, bet ir sumažina poreikį dažnai tikrinti padangų slėgį arba vežtis su savimi papildomus vamzdelius ir remonto rinkinius. Kiekvienas dviratininkas, nepriklausomai nuo jo važiavimo lygio ar pageidaujamo važiavimo tipo, turi būti pasirengęs netikėtoms techninėms problemoms. Viena dažniausių problemų, su kuriomis susiduria dviratininkai, yra padangų pradūrimas. Tokiais atvejais remonto rinkinys tampa nepakeičiamu įrankiu, leidžiančiu greitai ir veiksmingai pašalinti defektą ir tęsti kelionę. Remonto rinkinys - tai ne tik pleistrai ir klijai. Jame taip pat yra daug kitų būtinų daiktų, pavyzdžiui, kaltiniai įrankiai svetimkūniui iš padangos pašalinti, švitrinis popierius padangos paviršiui paruošti prieš klijuojant pleistrą ir smulkūs įrankiai, kurie gali praversti įvairiose avarinėse situacijose. Dėl kompaktiško dydžio remonto rinkiniai lengvai telpa marškinėlių kišenėse, dugne esančiuose krepšiuose ar kuprinėse, todėl prireikus visada bus po ranka. Investicija į kokybišką remonto rinkinį yra nedidelės išlaidos, palyginti su galimomis išlaidomis, susijusiomis su sugadinta padanga ar ilgu ėjimu su sugadintu dviračiu. Be to, gebėjimas pačiam sutaisyti pradurtą padangą padidina pasitikėjimą savimi ilgų kelionių metu tose vietovėse, kur dviračių serviso galimybės ribotos.Įdėklai nuo pradūrimo: papildomas apsaugos sluoksnis Dviračių padangos susiduria su įvairiausiais pavojais - nuo stiklo ir vinių kelyje iki aštrių akmenų kalnų takuose. Štai kodėl tokie svarbūs yra įdėklai nuo pradūrių, kurie suteikia papildomą apsaugos sluoksnį tarp kelio paviršiaus ir vidinės padangos pusės. Tai specialiai sukurti lakštai, pagaminti iš tvirtų medžiagų, pavyzdžiui, gumos arba specialaus plastiko, kurie dedami tarp padangos ir vidinio vamzdelio ir sudaro barjerą, apsaugantį nuo galimų objektų, galinčių pažeisti vamzdį. Pasirinkus tinkamus nuo pradūrimo apsaugančius įdėklus galima gerokai pailginti dviračio padangos tarnavimo laiką ir sumažinti pradūrimo riziką. Nors šie įdėklai neužtikrina visiško atsparumo pradūrimui, jie neabejotinai sumažina tokių incidentų riziką, ypač pavojinguose kelio ruožuose arba sudėtingomis bekelės sąlygomis. Vis dėlto verta nepamiršti, kad įdėjus įdėklą nuo pradūrimo padidėja dviračio svoris, o tai gali turėti įtakos bendroms dviračio eksploatacinėms savybėms. Todėl svarbu pasverti papildomos apsaugos naudą ir galimus našumo kompromisus. Nepaisant to, daugeliui dviratininkų, ypač tiems, kurie važinėja miesto sąlygomis arba sudėtingais kalnų takais, įdėklų nuo įskilimų privalumai gerokai nusveria galimus trūkumus. avarinės situacijosKai kelyje praduriama padanga, svarbiausia - laikas. Sustoti pakankamai ilgam, kad kruopščiai sutvarkytumėte pažeidimą, gali būti neįmanoma, ypač jei skubate arba važiuojate sudėtinga vietove. Čia į pagalbą ateina lipnūs pleistrai. Jais greitai, lengvai ir veiksmingai sutaisysite pradurtą vidinį vamzdį. Lipnūs pleistrai - tai nedidelės plokščios juostelės arba medžiagos gabaliukai, kurių paviršius tvirtai prilimpa. Kai vamzdelis pradurtas, pakanka nuvalyti pažeistą vietą, nuimti nuo pleistro apsauginį sluoksnį ir užklijuoti jį tiesiai ant pradurtos vietos. Visas remonto procesas paprastai trunka ne ilgiau kaip kelias minutes, nereikia naudoti tradicinių klijų ar laukti, kol klijai išdžius. Nors lipnūs pleistrai yra neįtikėtinai patogūs, verta prisiminti, kad juos geriausia laikyti laikinu sprendimu. Nors jie yra veiksmingi ir gali tarnauti ilgą laiką, patartina pakeisti vidinį vamzdelį arba atlikti išsamesnį remontą patogesniu metu. Vis dėlto avarinėse situacijose, kai kiekviena minutė yra labai svarbi, lipnūs pleistrai yra neįkainojami. Kiekvienoje dviračio padangoje yra ventilis - nedidelis, bet labai svarbus komponentas, leidžiantis padangą pripūsti iki reikiamo slėgio. Tinkamas padangų slėgis yra labai svarbus norint važiuoti patogiai, saugiai ir efektyviai. Ventilis užpildo tarpą tarp pompos ir padangos vidaus, todėl galima pripūsti vamzdį arba tiesiogiai padangą, jei naudojama bekamerinė sistema. Yra įvairių tipų vožtuvų, įskaitant labiausiai paplitusius: "Schrader", "Presta" ir "Dunlop". Kiekvienas iš jų pasižymi unikaliomis savybėmis ir tinka skirtingoms reikmėms. Schrader vožtuvas dažniausiai naudojamas MTB ir vaikiškuose dviračiuose, turi plačią angą ir yra suderinamas su daugeliu standartinių siurblių. Presta vožtuvas, kuris yra plonesnis ir ilgesnis, dažnai sutinkamas kelių ir lenktyniniuose dviračiuose ir leidžia tiksliau reguliuoti slėgį. Nors "Dunlop" vožtuvas retesnis, jį galima rasti kai kuriuose miesto ir turistiniuose dviračiuose. Svarbiausias vožtuvų aspektas yra jų gebėjimas išlaikyti orą padangos viduje ir neleisti jam ištrūkti. Tam naudojami specialūs dangteliai ir dangteliai, kurie apsaugo vožtuvą nuo purvo ir pažeidimų. Norint palaikyti optimalų slėgį padangose ir bendrą važiavimo saugumą, svarbu reguliariai tikrinti vožtuvų būklę ir prireikus juos pakeisti.
Išplėsti aprašą Sutraukti aprašą